space17 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg er personlig litt lei "hjemmelekse spørsmål" på denne siden. Får altfor ofte følelsen av at trådstarterne kun søker etter svarene på oppgaven/-e sin/-e uten å bry seg om å faktisk lære hvordan oppgavene skal løses. Slik jeg ser det er det forståelsen om hvordan svarene skal finnes og ikke svarene i seg selv som er viktige. Hvis folk virkelig er ute etter hjelp og ikke får dette ved å lese i lærerboka si er det selvfølgelig veldig kjekt å kunne spørre andre her på forumet. Tror nok det er veldig mange brukere her som går på skole slik at det burde være hjelp å få. Kanskje det burde være en egen tråd her inne som het leksehjelp? Andre med tanker rundt dette temaet? space Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Jeg tenker ihvertfall katastrofal feilpost! Men ja, det er tull at folk bare spør om svarene her. Endret 19. september 2007 av Konnis Lenke til kommentar
rozon Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 At folk spør er ikke så galt, det er verre med dem som skriver hele løsningen... La dem stresse litt, så kanskje de lærer det. Det kan hende samme personen blir ansatt til å jobbe på siden av deg en gang, og da er det slitsomt å drive 'leksehjelp'... Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Kanskje https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=241 er et alternativ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå