Alompi Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har nettopp kjøpt 360, og lurer på vilke spill jeg burde kjøpe Har Bioshock og Forza 2 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Halo 3, når det kommer ut. Vis du skal kjøpe et spill nå så ville jeg kjøpt Gears Of Wars. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Saints Row er et spill du ikke bør gå glipp av! Lenke til kommentar
deusex Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Dead Rising får du flere steder til 299 kr (på Elkjøp). Og du finner det sikkert enda billigere på nettet. Gears of War anbefales også. Koster også 299 på Elkjøp. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har nettopp kjøpt 360, og lurer på vilke spill jeg burde kjøpeHar Bioshock og Forza 2 9528600[/snapback] Grattis med et godt kjøp, du vil ikke angre Spillene du har er av beste sort, og om en uke kommer nok et må ha spill; Halo 3! Ellers anbefaler jeg disse: Gears of War, Dead Rising, Saints Row, Crackdown, Colin McRae Dirt som en begynnelse Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 anbefaler Kameo jeg. veldig bra spill og god grafikk. selges vel ganske billig nå på butikker tenker jeg Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 For skytespill så kan du jo prøve GRAW 1/2 og R6 Vegas. Hvis du har litt is i magen så kommer det bøttevis med bra spill utover høsten. Lenke til kommentar
soppen1 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Som sagt tidliger, Halo3 når det kommer, rett og slett fordi det er årets og neste års spill:D Drit i Gow nå, det er for sent. Har selv 1250 på det så ikke kom og ta meg for og være h3 fan boy ass;D Men uansett Halo 3 kommer til og eie steinhardt og det gjør jeg og. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Rainbow Six: Vegas, Saints Row, Gears of War og/eller Halo 3! Lenke til kommentar
Frecke Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Se her. Masse 360 spill til 99-199kr. Og nesten alle sammen er bra spill faktisk. http://playx.no/index.php?SCREEN=pr&pr=199...ent=0&page=&o=3 Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Uansett hvor seint det enn måtte være med Gears of War så vil jeg absolutt anbefale dette spillet. Det er jo like nytt for en som kjøper det i dag som det var for den som kjøpte det for et år siden. Det er et sinnsykt bra spill, med fortsatt masse trofaste online-spillere. Jeg ville ikke vært foruten å ha opplevd Gears of War, det er definitivt det morsomste spillet jeg har spillt som jeg ikke har blitt lei av i løpet av noen timer for mye spilling. Ellers har jeg synes The Darkness, Need For Speed most wanted, Call of Duty 3, Crackdown, Colin McRae DiRT var gøyale spill. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 The Darkness, Gears of War, DiRT, Saints Row, Oblivion, Battlefield 2: Modern Combat, Dead Rising og Lost Planet er alle veldig gode spill. The Darkness, DiRT, Saints Row, Dead Rising og Lost planet har demoer på Xbox Live Marketplace, og anbefaler og teste de før eventuelt kjøp. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Må legge til Overlord om du likte Pikmin spillene fra gamecube. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Dropp gamle spill. Eneste gammelt spill du trenger å få med deg, er Oblivion. Se heller fremover er mitt tips. Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Sjekk ut Project Gotham Racing 4 som dukker opp om ikke mange uker... Ellers kommer det jo litt an på hva du liker, men ut i fra de to første spillene du har kjøpt så har du vel sansen for skytespill og litt eksosmoro...? Rainbow Six:Vegas er en aldri så liten favoritt her i gården, sammen med Forza 2 og Bioshock. Saints Row, Crackdown, Test Drive Unlimited er "klassikere" som du kan få for en god pris. Se opp for Call of Duty 4, skate og PGR4 i en butikk nær deg om ikke lenge... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Er jo mange knallgode spill! Saints Row, og Dead Rising for eksempel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå