Johsse Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Retter til hovedkortet Abit AN9 32X, der det ble meldt 21. juli 2006 at disse kortene med spesifiserte serienummer var defekte grunnet en kjøleribbe som kom utav posisjon under frakt som førte til overoppheting og dermed dårlig ytelse og ustabilitet. Abit bestemmte seg da for og ha en tilbake trekking av alle kortene med de spesifiserte serienummerene for en reperasjon. Linker til informasjonen: Tilbakekaller hovedkortet ABIT AN9 32X (Serienummerene står på denne siden slik at du kan sjekke om du er rammet) Jeg har et slikt kort og lurer på om det er noen der ute som har bestilt det samme og hva de evt. har gjort eller vil gjøre... Dersom noen av dere eier et sånt kort og ikke visste om denne hendelsen hva ville da være aktuelt og gjøre å ikke minst hvilken leverandør benyttet dere under kjøpet. Jeg benyttet Komplett.no og merket ingen beskjed nevnt fra de da dette kom ut, det er nå over et år siden og synes det er for dårlig. Jeg er daglig bruker av telefon og mail, men fortsatt fikk jeg ingen form for beskjed om at disse kortene måtte returneres, føler det vertfall slik at leverandøren skulle stå for informeringen om dette. Jeg har brukt dette kortet i over et år nå, jeg visste aldri at jeg var en av de rammede av denne såkalte tragedien. Jeg har selv opplevd disse feilene de nevner om ustabilitet og ytelse, og er i stor frustrasjon over at maskinen starter seg selv på nytt enkelte ganger. (som tyder til det de har skrevet nemlig overoppheting) Jeg har også to ram brikker som jeg bestilte, som merklig nok ble ødlagt kort tid etter jeg hadde bygget PC-en. Jeg vil håpe at en så pass seriøs aktør som komplett vil hjelpe meg og alle de som har opplevd/opplever de samme feilene. Det var vel det jeg hadde og si. Vær så god, diskuter gjerne om dette. Venter også på et par svar fra KUN seriøse brukere. Takk for meg- MVH Johsse Endret 19. september 2007 av Johsse Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 For å gjøre en veldig lang historie veldig kort: "Ta kontakt med Komplett." Hvis det er på det rene at ditt kort tilhører serien som er rammet så tipper jeg at Komplett bytter kortet ditt kostnadsfritt, med mindre du har tuklet med kortet og de kan bevise det. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 For å gjøre en veldig lang historie veldig kort: "Ta kontakt med Komplett." Hvis det er på det rene at ditt kort tilhører serien som er rammet så tipper jeg at Komplett bytter kortet ditt kostnadsfritt, med mindre du har tuklet med kortet og de kan bevise det. 9529054[/snapback] Takker for svaret Det er det jeg har tenkt og gjøre.. men siden kortet ikke er salg lenger så er det jo et problem :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå