Brunøye Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ser mange sier han må gå til studio får å lage hull i kølla. men hallo! gutten er 17 år gammel. Ingen studio med respekt før seg selv gjør dette på en person under 18 år. Så ville no revurdert det og gå til studio, før tar dem deg inn og stapper nåla i kælla så viser det bare at dem er ute etter pengene. Og man er ikke sikker på at jobben er noe bedre en det man kan greie å få til. Så sier bare, gjør det selv, spar pengene og få infeksjon som man hadde fåd hvis man dro til et useriøs studio Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Huff... La utstyret deres være i fred. Bruk den til det den skal brukes til... Knulling! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Huff... La utstyret deres være i fred. Bruk den til det den skal brukes til... Knulling! Eller urinering, som vi vanlige folk bruker den til oftere enn å ha sex. Det er nå i alle fall det jeg tror. Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 ingen som har fattet at dette må være kødd? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Er ikke kødd.. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 så bildene..hold på å spy.... Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Syke mann.. du burde stoppe det før det er for sent. Kanskje du skal prøve å kontakte noen som kan dette og spør litt rundt dette. Burde gjøre det for hans skyld Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 så bildene..hold på å spy.... Jeg sa du ikke skulle... Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 så bildene..hold på å spy.... Jeg sa du ikke skulle... vet..angrer jævlig... Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Så da vet dere det..ikke sjekk bildene.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hvis han er litt glad i kuken sin, betaler han en piercer en slant og får det gjort skikkelig. Jeg hadde vært temmelig forsiktig med å stikke nåler inn i penis. Så moralen er: Timereservasjon hos piercer > "selvgjort er velgjort" Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 For meg høres det håpløst ut å pierce sin egen penis/pung. Om jeg av en eller annen grun skulle gjort det, ville jeg som nevnt ovenfor gått til et studio. Hvis ikke får han vel bare kjøre en nøl igjennom og få inn en ring eller hva han planlegger å ha der. Han får sikkert en god natts søvn! Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Å herre gud. Piercing hører hjemme i nesa til oksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå