samebob Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Han er 17 år, kan kanskje arangeres med en liten privat fotosesjon for deg underpanths Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hvis han er så jævla keen på å stikke hull i kjønnsorganet sitt kan han vel ta seg råd til å stikke til en profesjonell piercer? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Dette er vell også sagt mange ganger før først var det en pengesak, nå er det på prinsip at han skal gjøre det selv vil jeg tro. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Vel, brent barn skyr ilder, og barn med infeksjon i penis skyr vel synåler og, antar jeg. Kanskje best om han finner ut selv at det ikke nødvendigvis er så smart. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Herregud, lås han inne og lenk han fast. Å gjøre dette selv er galskap, gå til noen som har gjort det før og som vet hva man driver med. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hils ham god bedring fra meg når han sitter der med kukinfeksjon Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvorfor så skeptiske? Jeg syns det er en artig og kreativ idé som han bør prøve ut. Hvis det blir infeksjon, så so what? Da har han lært noe nytt. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvorfor så skeptiske? 9564997[/snapback] Først og fremst fordi du neppe er helt god om du føkker opp alt der nede på grunn av en piercing. Gå til ekspert sier nå jeg ... Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Kanskje han ikke liker den lengre, og må pynte litt på den? gogo sier jeg bare.. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Dette er vell også sagt mange ganger før først var det en pengesak, nå er det på prinsip at han skal gjøre det selv vil jeg tro. 9560536[/snapback] prinsipp sak? Er denne karen helt god? Tror ikke dette er så gjennomtenkt, men la han drite seg ut om han absolutt vill det Jeg skjønner det bare ikke Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Spørs om han greier å gjennomføre det i det hele tatt. Tror ikke det er barebare å kjøre en nål gjennom kuken. Idioti either way. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Han har jo kjørt den nåla igjennom før. men den var for tynn. Så han jakter på en tjukkere nål.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Bra! Gleder meg til å se resultatet! Hils ham fra meg, og si lykke til, Samebob. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Will do.. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Han prøvde nettopp selv, hadde for tynn nål.. når er han skikkelig lei seg.Så han lurer på om det finnes apotek som selger tykkere en 1.2mm nåler. 9529745[/snapback] Det er UTSTYRET hans! gud han burde betale par hundrelapper for det:O Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Syntes i grunn det er litt frekt å mene at man kan gjøre en like god jobb som piercere som har lagt mange år bak seg med utdannelse og erfaring. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 La han gjøre det selv, og etter noen uker er utstyret hans amputert sikkert. Han må jo faen ikke være klok, ikke en nål/metall skal aldri komme i underlivet mitt noen gang. Og han skal gjøre det selv? Jaja, bruk en stiftemaskin og så stifter du, så tar du piercingen igjennom... Kom med melding når han sit utstyr er borte vekk da. Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ikke hør på alle disse negative svarene SB&Morten! Det er din penis, hvis du mener det er gjennomførbart, GO FOR IT! Alt man gjør her i livet har sin risiko. Oh, btw.. Hold oss oppdatert om hvordan det går etter den er amputert, og om du fortsatt ikke liker studioer... Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Risiko og msite sex livet når man er ung. Ingen risk er verdt det. Halo! Pule? Skal han gnikke med dama da:P Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ja, men en staere gutt skal du lete lenge etter..Han har hørt historier om folk som hadde 7 piercinger i tissen/pungen sin og hadde infeksjon i alle, så gikk han til legen å da ble alt bra. Den hjalp ikke for å snakke han ut av det.<{POST_SNAPBACK}> Jeg fatter bare ikke hva han skall med det, det er jo så vanvittig!Men siden han ønsker det, så her er litt inspirasjon <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>(sterke bilder!)</span> Å gud... shit.. Hvorfor...HVORFOR...Jeg måtte jo bare registrere meg og sjekke ut bildene..Faen, en fyr skar opp pungen sin fordi han ville se hvordan testikkelen hans så ut??Syke jævel. Jeg må innrømme jeg lurte på hvordan de egentlig så ut jeg også... Men tror ikke akkurat jeg vil sjekke.Greit nok, noen skrur opp PC-en for å se hvordan den ser ut inni... men pungen? Sykt, sykt..Ta mitt tips, ikke se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå