samebob Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Min hybelkompis spurte meg om jeg kunne lage en tråd om dette her da. Han har planlagt å ta piercing i huden mellom penis og pungen. Så lurte han på om noen av dere har noen erfaringer? Tips og triks? Ting han ikke må gjøre eller må gjøre. Han skal ta den selv. Mvh : Samebob og morten. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Han skal ta den selv. Mvh : Samebob og morten. 9528394[/snapback] Jeg tror dette er en av tingene han ikke skal gjøre. But then again, I don't have a clue. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Sånt skal man ikke gjøre selv. Det er ren idioti. Vi har forresten en generell tråd om piercing og andre mods. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 19. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Du hadde ikke giddet å linke den? fant ikke den så.. Dessuten så insiterte han på å ha egen tråd Endret 19. september 2007 av samebob Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Her er den. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 19. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Han prøvde nettopp selv, hadde for tynn nål.. når er han skikkelig lei seg. Så han lurer på om det finnes apotek som selger tykkere en 1.2mm nåler. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Be han dra til et studio, istedenfor å gjøre noe idiotisk for å spare et par sure hundrelapper. Man gambler ikke med sånt. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 19. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 fortsetter dette i Piercing tråden jeg da Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 AU! det må du ikke finne på! metall hører IKKE til der nede... Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 AU! det må du ikke finne på! metall hører IKKE til der nede... 9529997[/snapback] Metall hører med nød og neppe til på fingeren, neida Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Haha, ja dette høres ut som en genial idé! Stikke en random synål i kuken for å lage piercing sjøl, da ber du om infeksjon! Og infeksjon + genitialene er vel ganske uønsket hos de fleste normale mennesker. Kanskje man blir impotent / steril om man er litt "heldig"... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 AU, det høres ikke godt ut. Hva er vitsen egentlig? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 23. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Noen syns det er kult, og noen gjør ikke det. Han er vell en av dem som syns det er kult å ha piercing der. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Noen syns det er kult, og noen gjør ikke det. Han er vell en av dem som syns det er kult å ha piercing der. 9560041[/snapback] Folk er vist ganske negative til amatør planene til kompissen din SB, det er jo hinsides dumt da.. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 23. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Ja, men en staere gutt skal du lete lenge etter.. Han har hørt historier om folk som hadde 7 piercinger i tissen/pungen sin og hadde infeksjon i alle, så gikk han til legen å da ble alt bra. Den hjalp ikke for å snakke han ut av det. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Kan du poste et bilde av resultatet når han er ferdig? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Ja, men en staere gutt skal du lete lenge etter.. Han har hørt historier om folk som hadde 7 piercinger i tissen/pungen sin og hadde infeksjon i alle, så gikk han til legen å da ble alt bra. Den hjalp ikke for å snakke han ut av det. 9560161[/snapback] Jeg fatter bare ikke hva han skall med det, det er jo så vanvittig! Men siden han ønsker det, så her er litt inspirasjon (sterke bilder!) Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Kan du poste et bilde av resultatet når han er ferdig? 9560195[/snapback] Det bildet blir vertfall ikke postet på diskusjon Og takk og pris for det, men siden du er intrisert kan du skjekke linken jeg limte inn i enlegget over Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Kan du poste et bilde av resultatet når han er ferdig?9560195[/snapback] Det bildet blir vertfall ikke postet på diskusjon Og takk og pris for det, men siden du er intrisert kan du skjekke linken jeg limte inn i enlegget over 9560222[/snapback] Jeg så på den. Det var grusomt. Hva er det de har gjort egentlig når de har sånn stort hulerom på undersiden? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Og denne kompisen din er hvor gammal? Det er noe av det tåpeligste jeg har hørt. Pirecinger ville jeg aldri tatt noe annet sted i studio, og skulle jeg hulle ut junior så ville jeg finni masse info og råd for å holde infeksjonsfritt, og ikke minst om hva konsekvensene kan bli i ettertid. Jeg kaller han rett og slett en tosk om han ikke kommer seg til studio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå