Gjest Slettet+19283741 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg har prøvd å overføre filer via en ruter, med kabel og trødløst nettverk, også har jeg prøvd en krysserkabel som gikk direkte fra pc til pc. Og alle måter gir samme ytelse. Jeg har en overføringshastighet på ca 2-3 mb/s. Det beste jeg har opplevd er 4 mb/s. Hvorfor går det så sinnsykt tregt? Trådløse nettverkskortet er et abg med 54 mbs. Nettverkskortene har 100 mbs. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg har prøvd å overføre filer via en ruter, med kabel og trødløst nettverk, også har jeg prøvd en krysserkabel som gikk direkte fra pc til pc. Og alle måter gir samme ytelse. Jeg har en overføringshastighet på ca 2-3 mb/s. Det beste jeg har opplevd er 4 mb/s. Hvorfor går det så sinnsykt tregt? Trådløse nettverkskortet er et abg med 54 mbs. Nettverkskortene har 100 mbs. 9528275[/snapback] Jeg leste noe om at XP og Vista ikke funker bra til overføringer, men at en oppdatering til XP visstnok var på vei. Jeg har ikke superpeil, men det var noe med at hastigheten XP kunne overføre med var en del tregere enn hva Vista er i stand til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Håper den opdateringen kommer. Men jeg syns det er merkelig at de skylder på xp, for jeg har overført filer fra xp til win 98, win xp til win me uten å merke antydning til så dårlige hastigheter, og når jeg kom til vista falt det som bare det! Tror ms muligens sier dette for å dekke over at det er en av mange vista feil som er ute å går.. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Haha, hadde ikke forundra meg om det er pga Vista. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Enig at det går syyykt tregt ja... Har de ikke gjort det skikkelg, burde de heller ikke lansert visa enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå