Winydancer Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Heisann. Bestilte igår, rundt klokken 21.00 denne Acer PC-en. Bestilte også en sekk, vist det betyr noe. Uansett, idag klokken 17.00 står varen forsatt som "Bestilt, ikke sendt". Har alltid hatt erfaringer med at webshopen sender varen rundt 08.00 - 09.00 dagen etter besitlling når varene er inne.. Noen med erfaringer fra Multicom? Endret 20. september 2007 av Winydancer Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Dette er den raskeste butikken jeg har handlet med. Jeg la inn bestilling på en rambrikke 15:10. Kl 16 var den sendt... men det er noen år siden. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Hehe VIrker bra. Sendte en liten mail her om dagen og spurte hvorfor pakken ikke var sendt, da fikk jeg svar om at den hadde blitt det. Og ettpar minutter senere stod det "Sendt" på hjemmesiden. Så nå eg jeg fornøgd Lenke til kommentar
henniing Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 En kompis av meg bestilte laptop derifra, tror det tok 2-3 måneder før han fikk den. Det suger hardt! Håper de fortsatt ikke holder på sånn. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 En kompis av meg bestilte laptop derifra, tror det tok 2-3 måneder før han fikk den.Det suger hardt! Håper de fortsatt ikke holder på sånn. 9546809[/snapback] Kanskje de ikke hadde den på lager? Tviler seriøst på at de er så trege ellers. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hmm, har også erfaring med at Multicom leverer treigt.. Bestilte en gang en mus på en søndag.. Sendte mail på onsdag, de sa den skulle sendes så snart som mulig, sendte mail på fredag og fikk svar at den enda var under behandling, venta til neste onsdag, sendte mail på ny, da fikk jeg også svar at den var under behandling så jeg avbestillte den. Vil ikke kjøpe noe der igjen.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Sliter ekstremt med dem nå. Sende en "purre mail" som sagt, og pakken ble levert til sending. Den har blitt registrer i Kristiansand, for 3 dager siden, og har ikke komt lenger. Dette er det som står på Posten.no sin pakkesporing: 20.09.07 19.49 INNLEVERT POSTTERMINAL 4606 KRISTIANSAND S Er smålig sur nå. Burde vert sendt videre. Sender en mail til Multicom og hører hva som skjer. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Da må du nok klage på Posten, siden den nå ligger i deres hender. Husk at Posten ikke jobber i helger. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ja, dette er nok Postens område. Multicom har jo levert pakken. Og som sakt, Posten jobber ikke i helgene. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Jo. Men pakken er sist i "bevegelse" på en Torsdag. Fredag burde den komt til neste "stoppested". Posten er treig Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Posten er ikke så trege. pakken er nok sendt videre, men mulig den ikke blir registrert før mandagsmorgen.. da ingen jobber på søndager.. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jo. Men pakken er sist i "bevegelse" på en Torsdag.Fredag burde den komt til neste "stoppested". Posten er treig 9554566[/snapback] Det er jo helt avhengig av hvor neste stoppested er da. Hvor er det? Ørjan... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Hm. Jo er selvsagt en sjangse for det! Kanskje jeg har trekt ettpar forhastete konklusjoner. Neste stoppested blir vell Bergen, før den sendes med båt til Askvoll. Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei, har handlet en gang hos multicom, og det blir garantert ikke den siste. Jeg bestile et kabinett, firewirekort og firewire kabel og 3 dager senere hadde jeg det her hjemme. Multicom FTW Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Sliter ekstremt med dem nå.Sende en "purre mail" som sagt, og pakken ble levert til sending. Den har blitt registrer i Kristiansand, for 3 dager siden, og har ikke komt lenger. Dette er det som står på Posten.no sin pakkesporing: 20.09.07 19.49 INNLEVERT POSTTERMINAL 4606 KRISTIANSAND S Er smålig sur nå. Burde vert sendt videre. Sender en mail til Multicom og hører hva som skjer. 9554106[/snapback] Dette må du ta med Posten, her har ikke Multicom noe makt. De har oppfylt sin del av avtalen ved å sende produktet, hvor lang tid Posten bruker er ikke opp til Multicom. Det kan være at pakken ikke har blitt registrert i sporingssystemet, det har hendt meg noen ganger. Uansett blir den vel kanskje satt i bevegelse i kveld/natt, ettersom pakker også leveres på mandag? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Vell. Kan oppdatere med at pakken er i bevegelse igjen. Komt til Bergen idag, og vil komme i posten til meg imorgen! Bestilte den 18.09 og får pakken 25.09 er ikke for dårlig! Helt greit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå