Quassy Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg har en Gilera SMT som jeg er lei av å ha original, så jeg lurte på om dere vet om noen nettsider hvor jeg kan finne gøyale ting til mopeden. ting som f.eks horn med ekstra høy lyd eller med melodi.ett eller annet som får mopeden til å bli mer spennende Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 gå på biltema.no og slike sider og søk "horn" finner masse som lager lyd da Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 du kan jo feste klister annordninger som lyser i mørke. Skaff effektpotte Lenke til kommentar
brembo Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 hehe bs-bildeler.no har masse utvalg av hor ogstrobe kits o.s.v Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 bare husk at en effektpotte kan bli sett på som trimming og ulovlig med rimelig dyr bot, det er også en lov som sier noe om maks støy fra motor og den grensen er på 90dB (i alle fall på bil). lys og refleksanordninger som monteres på et motorkjøretøy og ikke er innenfor loven om lys (og refleksanordninger) på motorkjøretøy kan også føre til bot er sikkert noe på hornet også men dette går på hvor mange desibel så det er bare å finne ut hvor høy lyd du får lov til å lage det. *dette var en usponset inforeklame * bortsett fra det så er det bare å begynne å dille. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 speedline.dk og easyparts.nl har veldig mye som kan gjøre RCRen din mer spennende, særlig easyparts.nl Lenke til kommentar
daruu Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 www.mc-deler.no www.speed-options.no www.crash.no Med flere (se gjerne også www.mopedportalen.com for tips) Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 www.mc-deler.nowww.speed-options.no www.crash.no Med flere (se gjerne også www.mopedportalen.com for tips) 9552159[/snapback] uten binnestrek, men absolutt bra side ja, sykt god service! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå