s9jik Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 geForce 7800GT GFX det er snakk om: Det startet etter en formatering, etter jeg reboota datan kom det ca 10-20 røde og gule pixler spredt rundt på den sorte bakgrunnen mens windows loader. I deskop så jeg færre men alle gule. Når jeg loada cs var det fra 20-30 gule men de fleste forsvant når jeg var inne på en server, kanskje 5-10 ble igjen. Dette var jo så klart irriterene siden noen av dem var nære xhairen. En dag var det fler missfargede pixler enn vanlig når jeg loada cs, plutslig stoppa datan så jeg måtte boote. I oppstarter var det fler rød, gule og grønne enn det pleide så jeg dro en formatering! Det var fortsatt like ille. Har prøvd en annen skjerm enn den jeg bruker til vanlig, en samsung syncmaster 997MB(19"CRT). Den andre er den Samsung syncmaster 730BF (17" LCD) Er nytt skjermkort svaret? Seriøse svar er kos Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Fikk du sånne røde og gule pikseler og sånt på begge skjermene? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ser nok ut som om du får artifacts ja. Har du nokon gong klokka kortet? Lenke til kommentar
s9jik Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 ja, får slike pixler på begge. Har ikke klokka kortet som jeg vet om ; p Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå