EinarB Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Se på denne dere: http://store.frozencpu.com/cgi-bin/frozenc...cpu/cig-01.html Lenke til kommentar
Barbeintgeriljan Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 sorry, røyker ikke!! Lenke til kommentar
drbass Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Sånt modder man inn selv da Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Selvfølgelig, og ikke røyker jeg heller, var bare ment som en kurositet. (De er jo ellers så kjedelig disse grå kassene med en CD spiller og diskettstasjon) Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Tror ikke det der er no god idé, slike trekker ganske mye strøm for å bli rødglødende. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Tror ikke det der er no god idé, slike trekker ganske mye strøm for å bli rødglødende. Av alle casemods greier jeg har sett, er dette det mest idotiske påfunnet så langt. EinarB har helt rett, dette drar noen amper så det holder. Jeg garanterer at du på et eller annet tidspunkt får deg en nedtur med denne saken. Forutsetter at produsenten har en god forsikring for kunder som har vært uheldig. FRARÅDES PÅ DET STERKESTE Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Med mindre du har en kjempe av en strømforsyning. Eller kan det være fint pynt til røykeglade bilfreaks Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 bare det å røyke i nærheten av maskina er jo galskap nok Lenke til kommentar
Coleman Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 den der får man kjøpt på biltema Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Har selv sig. Tenner, men bare i skjermen! denne bruker jeg til å forsyne en kart-lampe fra biltema (44.90,- eller.no). Funker helt fint det... Testet sig. tenneren, men det eneste som skjedde var at kathodene mine lyste svakere, i tilegg til at litt av viftesusen forsvannt BILDER?? http://www.home.no/jonhs/bilder/ PS: Strømmen på Kameraet Røk, så de siste bildene er ikke lagt inne enda! Kommer på den addressen i helga eller til neste uke! Å bildene er litt store, vet det Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 hehe, koke kafe på sigarettenneren da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå