LasseGL Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hei! Jeg er på utkikk etter en person som er villig til å installere min ny CPU-kjøler, samt å programere/installerer PC-en. Dvs. Internett-tilgang, overføre filer fra min forje PC. Du skal også evt. opptimere PC-en min. Blant annet installere Virus/Spam-program. Og et program som gjør at alle drivere/programer oppdateres seg av seg selv, husker ikke hva det heter. Han skal også installere Nedlastingsprogram, altså da det Beste nedlastingsprogramet, Ska selvsagt ha DC ++ og muligens LimeWire. Og forhåpentigvis NorBit. Bor i Lillestrøm. Skedsmokorset. Mot betaling.....blir enig om.... Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Er ikke det litt feil plass å poste i? Jeg mener denne posten minner misstenkelig mye om kjøp/salg. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Kjøp og salg eller ikke, dette er annonsering og slikt skal ikke forekomme i forumet. Tråden stenges og trådstarter bes om å lese retningelinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg