Gå til innhold

Irriterende dvd spiller, ser etter "auto-spinn"

pong

Anbefalte innlegg

Hallo

Jeg har lenge irritert meg over at windows til enhver tid spinner cd plata opp og ned, til og med mens du installerer programmer kan søren meg det hærverket av et oprativsystem finne på å spinne ned plata bare for å spinne den opp igjen nanosekundet etterpå. Eller på liv og død spinne opp cd drevet når du skal lagre et dokument, kan man lagre på en cd i utgangspunktet? NEI!

Jeg beklager min frustrasjon.

Det jeg ser etter er et program som gir meg muligheten til å sette en minimum spinn som kan brukes hele tiden, som for eksempel 2x eller noe der om kring, bare sånn at responstiden blir betraktelig bedre, jeg bør da i teorien slippe den irriterende ventinga.

Fins dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Nero DriveSpeed til dette. Jeg tror ikke den er tilgjengelig separat (- i hvert fall ikke fra Nero ..-), men kun finnes som en utility i den komplette Nero-pakken.

Hvis du laster ned en trial-versjon av Nero, så følger den antageligvis med. Det er ikke sikkert du trenger å installere Nero heller, jeg lurer på om ikke WinRAR klarer å åpne "exe-arkivfilen" og der burde du finne den. Såvidt jeg vet skal dette lille programmet kunne fungere selv om ikke resten av Nero er installert.

Men det er mulig det finnes andre små verktøy som gjør dette og som er enklere å få tak i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...