Hrundi V. Bakshi Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hadde egentlig bestemt meg for en 22" LCD til min nye gaming PC. (Samsung Syncmaster 226BW) Men har tittet litt på 24" nå, og det kunne vært deilig med en stooor skjerm Den jeg vurderer, er denne; Samsung Syncmaster 245B Hvordan vil den være kontra 226BW til spill? 226BW har 2MS mens 245B har 5MS. Vil dette være merkbart i FPS spill? Fordeler/ulemper med 22" kontra 24" generelt? Så også at Netshop har en ganske billig BenQ 24", BenQ G2400W - koster 3 895,- og har 5MS denne også. Finner den derimot ikke i prisguiden, er dette en utgått modell eller hva? Uansett, kan dette være en god spillskjerm? Hva skal jeg velge? Makspris for skjerm er 5000,- Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Om du merker 3 tusendels sekund i forskjell er vel heller tvilsomt. Om du kjøper 2" mer så er det jo bare å sette seg litt lenger fra skjermen Vil tro 24" blir for stort for noen ja, men for andre er stort synonymt med bedre. Endret 19. september 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå