Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Får arr av ingenting

MittBrukernavn

Anbefalte innlegg

Har nå 4 arr på venstrearmen etter småe sår. Alle sammen er avlange siden alle sammen har kommet ved at jeg uheldigvis har klart å skrape meg opp der på forskjellige ting (ikke emo :p bare arbeidsulykker )

Veit at sår ikke leges over natta men det gamleste er fra videregående 3 år siden og det nyeste 1 - 2 mnd gammelt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Da er alt som det skal da.

Skraper du deg opp så blir det arr av det.

9566186[/snapback]

Trudde små sår grodde og blei "usynelige" mens større\dypere sår blei til arr hvis de var ille nok jeg... De arrene her fjener seg ikke :hmm:

Trur jeg har hørt at frukt eller grønnsaker som hjelper med å lage celler eller noe hjelper på å få sår til å gro, får teste det hvis jeg finner ut hvilken det er

Lenke til kommentar
*klypemedsaltadvarsel*

Jeg har hørt en myte om at dersom man går med røde klær over et ferskt sår, gror det ikke arr. Bekrefte/avkrefte, noen?

9576589[/snapback]

Hva i svarte skulle røde klær ha med saken å gjøre? oO

Men, avkrefte. xD

Jeg har fremdeles arr fra min røde periode (da jeg omtrent bare gikk med røde gensere ol).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...