Guybrush Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hei Skal kjøpe inn en litt dyrere blekkskriver... (les: over 3000.-) Synes ikke det er så lett å finne noen gode tester av skriver på dette området. Canon S900 får jo veldig mye skryt, men dette er jo en gammel skriver. Over 1 år gammel er jo testene av det. Er den fortsatt kongen på haugen? Liker dessuten at hver enkel farge er utskiftbar. Har HP/Lexmark/Epson dette? Noen andre forslag? Kom gjerne med linker til sider også... Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hallo! Om du skal velge en skriver som også kan skrive ut bilder av høy kvalitet i den prisklassen, ville -jeg- ha valgt Epson eller Canon . Nå har jeg brukt Epson selv i mange år, for å skrive ut bilder med. Eneste bakdelen med Epson (iallefall tidligere modeller) er at de bråker noe og har en forholdsvis høy pris på blekkpatronene. Dette kan ha forandret seg de senere årene, har ikke fulgt med så mye. Canon er et velrenomert firma innen fotografi/video og for meg er Canon et kvalitetsmerke, har 2 kameraer fra dem (Eos50E & S40), meeeget fornøyd og jeg vil nok anta at kvaliteten går igjen i andre produkter fra dem. Må bare legge til at når det gjelder skrivere så får du hva du betaler for. Lykke til med valget! Lenke til kommentar
boza Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Ville bare nevne/spørre om du har prøvd HP sin deskjet 5550? Kjøpte den inn nylig og blei MEKTIG imponert over hvor bra bildene blei på fotopapir. Bildene blei faktisk bedre enn svigerfars Epson (ettellrannet merke) til over 3000Kr. Syntes du burde se ann den HP5550 til ca pris 1500 Kr, før du tester noen andre, eller sammenlign, for det er vel greit å kunne spare,hvis den er bedre..? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Ville bare nevne/spørre om du har prøvd HP sin deskjet 5550?Kjøpte den inn nylig og blei MEKTIG imponert over hvor bra bildene blei på fotopapir. Den koster 1299. IMHO Så er ikke dette en fotoskriver i toppklassen. Da vil jeg anbefale en epson 950. Den har så små dråper, at du ikke vil se pixlene i forstørrelse glass. Den har massevis av muligheter, du kan skrive rett på cder, du skriver rett fra fotopapir rull og den klipper selv. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Den har massevis av muligheter, du kan skrive rett på cder, du skriver rett fra fotopapir rull og den klipper selv. Klippinga selv, fungerer det bra? Hørtes veldig interessant ut... Noen som har prøvd dette? Lenke til kommentar
sirius Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Det finnes mange gode printere på markedet. En må se litt på økonomi ved bruk. Jeg har noen ulike printere, og bilde utskriftene er bra på dem alle. Men en kan kjøpe seg fattig på nye fargepatroner på enkelte av dem. Canon blir da en klar anbefaling, den skriver bra, og har separat utskiftbare farger. Noen farger går gjerne tomt før andre (gjerne gult) og da kan en bare skifte ut den. Jeg kjøper A4 fotoark og skriver ut 4 og 4 bilder av gangen i 9*14 formatet. PSP billedprogram er fint til å arrangere bildene før utskrift. Så klipper jeg dem ut etterpå. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Det finnes mange gode printere på markedet.En må se litt på økonomi ved bruk. Jeg har noen ulike printere, og bilde utskriftene er bra på dem alle. Men en kan kjøpe seg fattig på nye fargepatroner på enkelte av dem. Canon blir da en klar anbefaling, den skriver bra, og har separat utskiftbare farger. Noen farger går gjerne tomt før andre (gjerne gult) og da kan en bare skifte ut den. Jeg kjøper A4 fotoark og skriver ut 4 og 4 bilder av gangen i 9*14 formatet. PSP billedprogram er fint til å arrangere bildene før utskrift. Så klipper jeg dem ut etterpå. helt klart enig canon er best både på kvalitet og kostnader,de har billigst blekkpatroner nesten halvparten så billig enn lexmark. Epson er bra og spes den som har cd spiller slik at man kan lage en cd med bilder på og putte i skriveren og skrive ut bildene men driftskostanedene er nok dyrere enn canon. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Tror faktisk jeg skal gå for den nye Canon i950 jeg... Må bare lese en test av den først :-) (OK, da. Den må komme i butikkene også da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå