-iL- Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ser demo'n kom ut på Mandag? Noen som har testa? Bedre en Dirt ? Lenke til kommentar
3000 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 sega rally er arkade rally. ikke som dirt som e mer realistisk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Likte ikkje dette i heile tatt. Det at underlaget forandret sef etterhvert var stilig da. Men resten var lite givende for egen del. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Arkade eller ikke, dette er noe av det dårligste bilspillet jeg har prøvd. Utrolig at det går ann å lage noe med så dårlig styreførelsen . Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Mykje drifting. Det er såfall sikkert. Hugsar eg spelte Sega Rally i den lokale bowling hallen for ca 10-12 år sidan. På eit eller anna vis, fungerte ikkje akkurat same spelet for meg, idag. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 sukk, Når skal det komme ett ordentelig rally spill til 360? Dirt sugde jo balle Lenke til kommentar
tronder Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Utrolig dårlig spill ja, nesten som å spille Ridge Racer 7 på PS3. Bare å holde gassen inne hele tiden og skli på de usynlige barrierene i svingene. Nesten som NSB... Mere arcade enn dette kan det ikke bli, utrolig nok så roser gamereactor spillet opp i skyene og sier bilene har en perfekt handling! Dette spillet SUGER! Lenke til kommentar
Frecke Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Tydelig dagens gamere ikke har mye erfaring og peil på arcade racere. Spillet får knall kritikker overalt. Selv Eurogamer ga det 9/10. Sjelden de gir så høye scores. Samme gjorde Totalvideogames. IGN UK 8.8 også. Så at spillet er skikkelig kvalitet er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg synes dette er kjempe bra jeg Digger spillet! Egentlig er jeg en fan av simulator spill som Forza, men dette var faktisk en herlig opplevelse. Synes kontrollen i spillet var grusom i starten, men etter endel feiling sitter den faktisk ganske godt. Kanskje man bare må gi spillet litt tid? Lenke til kommentar
Frecke Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg synes dette er kjempe bra jeg Digger spillet! Egentlig er jeg en fan av simulator spill som Forza, men dette var faktisk en herlig opplevelse. Synes kontrollen i spillet var grusom i starten, men etter endel feiling sitter den faktisk ganske godt. Kanskje man bare må gi spillet litt tid? 9528581[/snapback] Jepp. Det Eurogamer sier i sitt review stemmer bra. SEGA Rally is easily the freshest arcade driving experiences to have emerged in years, providing more wide-eyed excitement in five minutes than most games manage in five hours. Not since Burnout 2 has a driving game stood out as so completely different to everything else, and provided so much instant, moreish entertainment to such a high technical standard. To find a game that strips out the pointless and unnecessary padding and gets back to, you know, making the actual racing the fun bit is worthy of celebration on its own, but to then underpin the whole thing with deformable tracks is a masterstroke. As one of the most important and well-realised ideas to hit the racing genre, it's something I'd urge any racing game fan to try out. SEGA Rally isn't just a nostalgic remake, but a genuinely revolutionary twist that takes arcade racing in a new direction. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Fikk følelsen av å kjøre billige lekebiler i plast Greit nok at det er Arcade, men kjørefølelsen her synes jeg var helt på trynet og dessuten ganske kjedelig. Bremsen var left trigger, ikke sant? Tror aldri jeg fikk bruk for den. Tross et litt kjipt opplegg over hele linja, så skal spillet ha for at underlaget forandrer seg og et gjørmete utseende. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 fantastisk spill, trengte faktisk ikke å styre. typisk ungespill og passer vel bedre til ps3? Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Agreed, men hvorfor passer det bedre til ps3? Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 sega rally er arkade rally. ikke som dirt som e mer realistisk 9527753[/snapback] Det værste er at det her er faktisk sant! Trudde ikke man kunne komme lenger unna realisme enn DiRT, men joda.. Husker Sega Rally på 90 tallet som noe av det kuleste bil spillet jeg hadde prøvd.. vil helst beholde det minne, så derfor slettet jeg denne demo'n iløpet av 2 min Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Dette spillet er arkade, har alltid vært ment og være arkade, og kommer alltid til og være arkade. I en ren "arkade" kinda way så er spillet knall, men absolutt ikke noe for meg. Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Var da ikke så ille? Ikke aller beste jeg har sett men rimelig bra da. Blir nok innkjøp når det kommer under 200-lappen. Lenke til kommentar
Frecke Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Enda et 9/10 review. http://www.360-gamer.com/review.asp?id=1493 Så hittil har spillet fått Eurogamer 9/10 Totalvideogames 9/10 360-gamer 9/10 IGN UK 8.8/10 Så enten er demoen langt dårligere enn full versjonen eller så er dette nok et trist bevis på hvordan dagens gamere er blitt ødelagt av NFS og annet søppel. Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg er litt i vilrede akkurat her.... Jeg testa demoen, er generelt mer enn gjennomsnittet interessert i bilspill, men hata sega rally (uten noen fordommer på forhånd, tvert i mot). Når jeg ser anmeldelsene som kommer tikkende blir jeg veldig skeptisk, for halvparten av de hyller jo orignalen og sier det er en killer ARKADEtittel. Likevel syns jeg at spillet faller mellom minst tre stoler. Det er alt for "vanskelig" for en casual gamer og digge, det mangler dyben, realismen, grafikken og detaljene til å få en hardcore gamer til å ofre nattesøvnen.. jeg blir rett og slett litt.... paff når jeg ser disse toppkarakterene komme rullende... Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Demoen var i hvertfall ræva om du spør meg. Men om fullversjonen skulle være bra så er det noe jeg ikke vil finne ut av uansett siden jeg ikke skal ha meg spillet på grunn av en råtten demo. Håndteringa på bilene var helt latterlig dårlig. Og hva er et bilspill med dårlig styring? - Et dårlig bilspill. (syns jeg da). Og det at det er arkade betyr ikke at bilene skal oppføre seg slik som i Sega Rally. Det jeg tenkte mest på imens jeg spilte demoen var: "Jeg vil ha Rallisport Challenge 3" Endret 20. september 2007 av Lygre Lenke til kommentar
Frecke Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Demoen var i hvertfall ræva om du spør meg. Men om fullversjonen skulle være bra så er det noe jeg ikke vil finne ut av uansett siden jeg ikke skal ha meg spillet på grunn av en råtten demo. Håndteringa på bilene var helt latterlig dårlig. Og hva er et bilspill med dårlig styring? - Et dårlig bilspill. (syns jeg da). Og det at det er arkade betyr ikke at bilene skal oppføre seg slik som i Sega Rally. Det jeg tenkte mest på imens jeg spilte demoen var: "Jeg vil ha Rallisport Challenge 3" 9532601[/snapback] Joda, Rallisport 2 er konge. Fortsatt det beste bilspillet noengang etter min mening, også grafikkmessig. Men Sega Rally skal være mye mer urealistisk enn det. Har man ikke spilt Sega Rally 1 eller 2 på automat eller Saturn/Dreamcast så virker det nok litt rart på mange ja. Samme med Ridge Racer, de aller fleste i dag skjønner seg ikke på de spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå