EC Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hei! Er du kreativ? Kan du bruke Photoshop (eller et annet program som kan samkjøres med Photoshop)? Vi skal oppdatere designet vårt, og vil gjerne ha inn forslag. Designet skal være tilpasset forsiden vår, altså med 4 kolonner. Hvordan du vil gå fram er din sak, hovedsaken er at vi får inn forslag! Fargene som skal benyttes må tilpasses Overklokking-rød, og designet skal være enkelt, stilrent og ikke "pølsebod". Vi er ikke interessert i flash eller noe blinkende - selv om det godt kan benyttes fargeforandring ved hover over linker. Et moderne design knyttet til det vi driver med. Bør ikke være for tungt å laste, og må enkelt kunne implementeres til layouten vi har uten for mye surriball. Dersom vi får inn et eksepsjonelt bra forslag, skal vi forsøke å premiere det. Send inn ditt forslag til: [email protected] merkes: designforslag. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hva mener dere med å premiere det? Hva får vi da? :wink: Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Når jeg skriver at vi skal forsøke å premiere det, burde du ta hintet om at vi ikke har noe å gi bort - ennå. :wink: Men kom med et forslag, du, så får vi se hva vi kommer over. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hva mener dere med å premiere det?Hva får vi da? :wink: Syns nå ikke at vi skal FÅ noe for det. Vi som bruker alt detta gratis!Som forum, og alle de "dyre" artiklene som blir vist. Man har jo da "æren" av å ha lagd designet til norges diggaste overklokking side !! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Når jeg skriver at vi skal forsøke å premiere detEr det snakk om penger eller "overklokkingsutstyr"? Kunne godt ha tenkt meg å lage noe, men jeg hadde likt å vite _hva_ man kan vinne, har en del freelance jobber nå så det hadde vært greit å vite om hva man kan vinne noe i det hele tatt, eller så er det kanskje ikke verdt det.(De fleste som lager websider får jo betalt for å lage websider, og da har nok de kundene som betaler prioritering, men hvis dere lokker med bra premier....er salen annerledes) Edit: Har dere fått noen forslag? Lenke til kommentar
AMD xp Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Blir morsomt å prøve:) Skal sette igang så snart jeg har muligheten.. Viva la ok.no Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Sorry folks - vi har allerede mottatt en del bidrag, og har startet prosessen med å velge ut og tilpasse designet som skal brukes. For øvrig er mer info her: http://www.overklokking.no/sitenyheter/des...anse/index.html Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 kan ikke vi se noen av bidragene da Lenke til kommentar
AMD xp Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Bæsj altså.. var snart ferdig med mitt bidrag.. Dårlig gjort altså.. Men håper vinnerbidraget holder Ok.no standard Herlig med nytt design nå Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 ...ja, la oss håpe det. Ok.no designet er desidert det verste i hw.no nettverket Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Syns egentlig at det er stilrent, funksjonelt og bra. Men klart det kan se mye bedre ut ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå