NikkaYoichi Skrevet 19. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Jeg har faktisk bukser med rett lengde så slipper nok å bekymre meg for akkurat det der. 9528826[/snapback] Fint fint men da kan jo egentlig ikke du utale deg egentlig 9528860[/snapback] Jo, det er jo nettopp det han kan. Hvis argumentet er: "Hvis ikke så må vi tråkke på buksene slik at de blir ødelagt." så er det åpenbart noe feil med lengden på buksa, ikke sant? Lenke til kommentar
Panic Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Det kan jeg da vel. Jeg sier at jeg synes det ikke ser noe bra ut, og hadde jeg hatt for lange bukser ville jeg heller valgt å brette dem opp. Edit: der var Quayle kjappere gitt Endret 19. september 2007 av Panic Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Det kan jeg da vel. Jeg sier at jeg synes det ikke ser noe bra ut, og hadde jeg hatt for lange bukser ville jeg heller valgt å brette dem opp. Edit: der var Quayle kjappere gitt 9528884[/snapback] Hehe, ok beklager da... Jeg synest bare det er for dumt og sitte kritisere folk fordi de har sokkene over buksa Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Må foressten si, meget bra innlegg der du forklarte om hovedkort Quayle du kunne vel ikke tatt en tur inn her og gi en mening? Mitt innlegg Endret 19. september 2007 av Johsse Lenke til kommentar
Panic Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Det kan jeg da vel. Jeg sier at jeg synes det ikke ser noe bra ut, og hadde jeg hatt for lange bukser ville jeg heller valgt å brette dem opp. Edit: der var Quayle kjappere gitt 9528884[/snapback] Hehe, ok beklager da... Jeg synest bare det er for dumt og sitte kritisere folk fordi de har sokkene over buksa 9528920[/snapback] Og jeg synes det er for dumt at man ikke kan få si sin mening her uten å bli kritisert for det. Endret 19. september 2007 av Panic Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Jo, det er jo nettopp det han kan. Hvis argumentet er: "Hvis ikke så må vi tråkke på buksene slik at de blir ødelagt." så er det åpenbart noe feil med lengden på buksa, ikke sant? Tenk at du kjøper deg en bukse, og det er en bukse som er bare SÅ fet at du MÅ bare ha den, og du er så heldig at du får buksa på 30%. La oss si buksa koster 1000 spenn (standard pris på jeans) og denne buksa blir du veldig glad i, så du vil vel ikke ødelegge den? Dessuten har noen av buksene sleng når du bretter dem opp, eller så "faller" buksa ned igjen, så er det greit med sokk/strikk ;p Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Eg synest det ser heilt løk ut. Kjøper eg ei bukse til 1000 kroner vil eg i allefall ikkje putte den ned i sokkene så heile antrekket blir ødelagt. Ei dyr bukse vil eg vise fram på best mogleg vis. I skapet mitt ligg det fleire bukser eg ikkje kan bruke i lag med småsko, eit belte hjelper og for å halde den unna asfalten. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Kan noen fortelle meg hvorfor folk har begynt å tenke praktisk først i år? Fordi det er en (u)mote, mener hvert fall jeg og det er først nå i 2007 at jeg har observert at så mange bruker å ha buksen i sokkene og strikk rundt dem, ofte begge deler. Senest i dag la jeg merke til en kar med to strikk på hver legg og buksa i sokkene. Endret 19. september 2007 av contaminated Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Klart det er ein mote, kva skade gjer det om buksa blir reve opp litt nederst? Mange av buksene nå til dags får du kjøpt ferdig slitt. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Og det uansett bare forferdelig ut. Ikke en "trend" jeg kommer til å hoppe på. 9528752[/snapback] Hehe, neivell... da får du bare la bukse kanten bli våt da 9528768[/snapback] Det er kun en trend, har ingen ting med om buksa blir våt/slitt og gjøre så slutt og si det.. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Er vel en eneste kompis og elev som jeg kan huske brukte å gå med begge sokkene tredd over dongribuksa si :!: Dette var på Barneskolen i 4 klasse eller noe. Med engang jeg kommenterte det i klasserommet sluttet han Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Jeg har brukt strikk rundt ankelen siden 7. klasse (og det begynner å bli noen år siden). Grunnen er at jeg syns det ser bedre ut...og bare det. Strikken skjules selvfølgelig, så det ser egentlig bare ut som om buksen er sånn. Visste ikke at dette var en eller annen spesiell trend før jeg leste tråden...får vel slutte med det, da. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Ja, pass på så du ikke får diskusjon.no-brukerne på nakken. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Det er da ikke så vanskelig å få lagt opp buksene vel? Det er så waste å kjøpe en dyr bukse du må tre sokker over fordi den er for lang. Det ser ikke (!) bra ut. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 ... så er det greit med sokk/strikk ;p 9529267[/snapback] Ingen som tenkte på/turte det før det ble tøft, men nå har man iallfall en unnskyldning. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Bruk strikk! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Det er greit å stappe en liten del av buksa i sokken om man tråkker på den hele tia. Tilslutt revner sømmen og man får en sikkelig slengbukse. I tillegg har bukser i våre dager en tendens til å frage av på skoene. Om en har hvite sko ol, som plutselig får et blåskjer av gammel dongerifarge er det ganske teit. Det som ser teit ut er om man stapper sikkelig masse nedi sokken med overlegg, så blir det som en innpakka klomp på ankelen. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Eit par stykker i klassen min som putter buksa ned i sokkane. Veit ikkje kvifor. Mamma kan syr kvar dag, og er buksa mi for lang leggjer mamma den opp slik at den paser. Men det er vel ikkje alle som har mødre/foreldre som kan sy. Sidan mamma leggjer opp buskene viss dei er for lang, går eg aldri med buksa i sokkane. Og det blir alltid digre klumpar, ettersom eg bruker dongeribukser, og aldri joggebukser eller "mykere" stoff. Det ser stygt ut med store klumpar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå