Gå til innhold

Gamer.no TF2 klan?

Kva skal vi kalle laget?  

105 stemmer

1. 1. Kva skal vi kalle laget?

• Laug
      46
    • Klan
      41
    • Gruppe
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Humze, prøvde å få til vt igår men er utrolig hvor mye kuking som skal til for å få opp en mic. Kommer nesten ikke noe lyd inn. Åpna sound recorder for å se hvor mye utslag som kom og det var nesten en rett strek for å si det sånn. Input volumet står på maks og mic boost er på og det er et helt nytt koss headset med mic.

Noen som har noen tips til meg for å få bedre input på mic'en?

Lenke til kommentar

Blir med jeg hvis det er greit?

Spiller en god del TF2 så^^

Nick: [GB]Iceman(NOR) :p

EdIt:Spiller egentlig alle classer, men minst medic og demoman da ;)

Jo, er trønder forresten og tror mikken min virker, så dere får vel unnskylde dialekta xD

Endret av Patrick1991
Lenke til kommentar
vil ikke si vi er en clan da.. bytt ut clan med noe..

clan /klæn/ Pronunciation Key - Show Spelled Pronunciation[klan] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciation

–noun 1. a group of families or households, as among the Scottish Highlanders, the heads of which claim descent from a common ancestor: the Mackenzie clan.

2. a group of people of common descent; family: Our whole clan got together for Thanksgiving.

3. a group of people, as a clique, set, society, or party, esp. as united by some common trait, characteristic, or interest: a clan of actors and directors.

4. Anthropology. a. the principal social unit of tribal organization, in which descent is reckoned exclusively in either the paternal or the maternal line.

b. a group of people regarded as being descended from a common ancestor

Joda, vi er vel per definisjon det ;)

Endret av Book
Lenke til kommentar

Hva tror folk om denne? :) Laug er mye kulere enn klan.

Og ja, gruppa heter Gamer Bataljonen, men orddelingsfeil er orddelingsfeil, og rett skal være rett!

Jeg har laget den som vektorgrafikk, så den kan forstørres eller forminskes etter behov :)

post-117620-1195762934_thumb.jpg

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Laget denne for lenge siden, men den ble aldri tatt i bruk av andreas....

Dette er ikke Gamer.no sin TF2 clan. Altså blir det feil å ha logoen dems inni taggen.

Om du vil ha dette, burde du kontakte TST, for å få det godkjent, noe jeg tviler du får. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...