Gå til innhold

Gamer.no TF2 klan?


Kva skal vi kalle laget?  

105 stemmer

  1. 1. Kva skal vi kalle laget?

    • Laug
      46
    • Klan
      41
    • Gruppe
      18


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Kan gjerne bli med så lenge jeg ikke er forpliktet til å spille. Har netopp begynt så er kanskje litt noob, men jeg synes det er et kjempemorsomt spill. Noen må nok invite meg siden jeg ikke finner noe profilbilde med mario. SteamID: PM

Endret av Tinmar
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Skulle gjerne blitt med jeg også.. La til den ene personen under Administrators(var ikke noe med mario).. men har ikke skjedd noe mer..

Om det går ann å legge til bare via steamID så PM gjerne :)

Hvem som helst kan vel invite folk til gruppa siden det er en public gruop. Har sendt deg PM med brukernavnet mitt på steam. Legg meg til så adder jeg deg:)

Lenke til kommentar

Sendte invitasjon til admin av clanen, vil gjerne være med.

Så venter nå bare på at han skal logge på : ]

*Jeg får ikke spilt så ofte, bare så det er sagt* Nettet monger seg når jeg spiller det, så nå gjøre det når brødrene mine ikke er hjemme*

 

Skype hadde jo vært fint til å prate med hverandre med : D

Eller ventrilo for den skyld.

Heter thomasy93 på skype , ventrilo og xfire

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

!!!!!!!!!

 

syns det var litt lite aktivitet her og ville bare spør igjen: kan nokon invitera alliha9?????????????????????? plis, eg har kjempelyst å bli med i denna klanen:D

 

edit: skifta navn til ąļļĪƕǡ

edit 2: skifta tilbake, ettersom eg trudde steam-id'en var det sama som nicket på spela, noko som det ikkje var...

Endret av alliha
Lenke til kommentar
!!!!!!!!!

 

syns det var litt lite aktivitet her og ville bare spør igjen: kan nokon invitera alliha9?????????????????????? plis, eg har kjempelyst å bli med i denna klanen:D

Det viste seg at Steam groupen ikke var public, altså Vrengtpolvott som er admin må invite.

PM han ;)

Endret av BlåseJobb
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...