Gå til innhold

prob. med ekstern harddisk.

Ingevel

Anbefalte innlegg

hei!

kan noen svare meg på et spørsmål ang. ekstern harddisk?

skal legge inn noen data fra en sta harddisk inn via noe greier som eg har fått lånt.

instaleringen går greit men den spør om eg vil formatere, og det vil eg ikkje...

går det ann å gå uten om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal legge inn noen data fra en sta harddisk inn via noe greier som eg har fått lånt.

instaleringen går greit men den spør om eg vil formatere, og det vil eg ikkje...

9527637[/snapback]

Men da er det vel ikke verre enn å bare formattere, selv om du ikke vil - det er jo relevant om du vil eler ikke. Harddisker bør formatteres, selv om prosessen kan ta noen timer, men det er jo nettopp for å unngå korrupt filsystem.
Lenke til kommentar

9527637[/snapback]

Men da er det vel ikke verre enn å bare formattere, selv om du ikke vil - det er jo relevant om du vil eler ikke. Harddisker bør formatteres, selv om prosessen kan ta noen timer, men det er jo nettopp for å unngå korrupt filsystem.

9528443[/snapback]

problemet er det at eg trenger det som er innpå den...

Lenke til kommentar
problemet er det at eg trenger det som er innpå den...

9528471[/snapback]

Du har backup, har du vel?

Hvis ikke, så må du nesten belage deg på å påkoste deg programvare som kan få tilbake filene dine. Getdataback er et verktøy som kan brukes. Prøveversjonen av programmet viser deg om filene er mulig å redde, men du får ikke gjort noe mer. Men du slipper i alle fall å betale for et program dersom dataene likevel ikke skulle være mulig å redde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...