Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min første bil...

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Det var noen som nevnte saab 900/9-3her.

Ta også en titt på Saab 9000 er forløperen til 9-5 og er sikkert ganske trygg og sikker.

Jeg vet ikke hvordan pris disse ligger på, men jeg tror ikke det er alt for gæærnt!

EDIT: Rover ??

Endret av HansU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Ser at mange her vegrer seg med golf men hva med tredje generasjons golf GTI? jeg vet at den ikke er så serlig sporty men det er en god bil og du burde få den ned mot den prisklassen.

Når det gjelder Mondeoen så kommer det lit an på, er det en sedan så er det lit gubbebil men er det en kombi så er den litt tøffere men kanskje litt stor til og vere ungdomsbil sel om den har gode kjøre egenskaper.

BMW 3 serie høres bra ut, det er ikke akkurat den jeg forbinder med det du sa det pleier vel og vere di lit mer dyrere men tenkt på at den kan vere kjørt hart

Lenke til kommentar

Golf 3 GTI er vell nesten kjørt ihjel?

Saab 9000 er en meget god bil, som er god og kjøre, sikker og drift sikker. Men tror den koster litt mere en 40000,-

Selv kjøpte jeg meg en saab og900, 92 mod. Den hadde bare rullet 160.000, eid av en gammel mann, komplett service hefte og kune kjørt 5 år i oslo (resten nordpå). Denne fikk jeg får 24.000,-

Så det er bare og finne deg en bil du ha lyst på, og så følge med som en hauk. Biler som er verdt ha i den bil klassen går fortere en varmt brød.

Rover er en engelsk møkk bil, så det er det bare og styre unna.

Men Saab og Volvo lager gode biler, hva med 306/406? Skal ikke de være greie?

Lenke til kommentar
Har nå sett gjennom de fleste trådene som handler om det samme. Ser ikke ut til at noen vil ha scorpio som førstebil :p

9544166[/snapback]

Joda, såklart. Alle vil jo ha en rusthaug, med 2.9liters sugemotor som bruker 1.5 liter på mil'en + automat. Høres jo prima ut for en ungdom :D

[satt litt på spissen da, men du forstår hva jeg mener]

Lenke til kommentar

Den her da?

Driftsikkerhet til 1000. Ble først satt ned til 49k fra 59k for et par uker siden, og nå ned til 39k med omregistrering. Sleng på en NAF-test og du har bil for de neste 10 åra visst testresultatet er bra.

64_490792350.jpg

Edit: Slengte inn ett bilde.

Endret av Flexo
Lenke til kommentar
Volvo 740 tror jeg er noe av det styggeste jeg har sett. Designeren må ha vært rusa på fluesopp da han tegnet bakvinduet.

9544218[/snapback]

Volvo 740 er en av de penere. 240, 360 osv er jo møkkstygge. Volvo 740 TIC er jo morsom lekebil også.

Hvilken av Volvoene er det som kommer med 5-sylinder forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...