Snikpellik Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Virker som de er tatt rett ut fra noe, og ikke eksternt med et kamera. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg var uansett veldig fornøyd med hvordan Betaen så ut, så hvis det holder den standarden er jeg meget fornøyd. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Bildene til _crs_ så ikke så veldig bra ut, men de journalistene som har spilt spillet og hintet om hva de synes har sagt at spillet ser helt nydelig ut. Vi får nok bare vente til vi får spilt det selv før vi kan gjøre opp en mening Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg var uansett veldig fornøyd med hvordan Betaen så ut, så hvis det holder den standarden er jeg meget fornøyd. 9550071[/snapback] Enig. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Er du sikker på dette? Har du kilde? Det er jo jeg som har tatt bildene. Det ser nok litt bedre ut i virkeligheten, med tanke på at bildene er noe mørke, fordi tatt med kamera. Men anti-aliasing er totalt fraværende, det kommer godt fram. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Huff det der såg jo heilt elendig ut. Er jo selvfølgelig klar over at at det vil se bedre ut her hos meg enn på de bildene. Men likevel. Eg tar og legger lista litt lavere de neste pilsa ihvertfall så får eg heller ein liiiiiten wow-opplevelse på tirsdag Men her kjøper eg spillet utelukkende for å avslutte serien. Lenke til kommentar
Dec Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Når vil anmeldelsene komme imorgen? Gamespot og de andre store sitene kommer med sine reviews sunday 12.01 pm PT. Det vil si kl. 21.00 norsk tid vel...? Og ja, den jaggies grafikken ser grusom ut, håper virkelig at det ikke ser så ille ut live på våre egne skjermer.. Endret 22. september 2007 av Dec Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Noen som tør tippe hva Gamespot gir det? Vinneren vinner pure streetcred her på gamer.no. Tipper 9.3 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Og ja, den jaggies grafikken ser grusom ut, håper virkelig at det ikke ser så ille ut live på våre egne skjermer.. 9550449[/snapback] Kan jammen ikke huske at Betaen hadde slike jaggies... Jeg tipper 9.5, E-wok. Vedder en tier. Endret 22. september 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 TeamXbox kommer med anmeldelse i morgen! Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Gamspot gir det 9,6. Vedder en urge, E-Wok Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 En urge og en tier i potten altså. PS: Man må treffe på desimalet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg tipper det får en blank 1'er av SonyDefenceForce. Noen som tør vede imot? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Jeg tipper det får en blank 1'er av SonyDefenceForce. Noen som tør vede imot? 9550536[/snapback] Er ikkje den siden eigd av samme folka bak wii60 btw? Vel bioshock fikk jo "glimrende" omtale fra den skadde gjengen der, så eg håper på skikkelig deilig lesning i løpet av morradagen fra samme kant Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Skal ikke si deg imot. Men det får vel ett pluss takket være at Scarabene minner litt om giant enemy crabs. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Skal ikke si deg imot. Men det får vel ett pluss takket være at Scarabene minner litt om giant enemy crabs. 9550550[/snapback] Weak-point for massive damage!one1one1one Ah...tidløs klassiker Laland, rett og slett tidløs. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Akuratt nå som jeg skal levere inn konsollen så er Halo 3 her snart, klikker hvis jeg ikke får spille det dagen det kommer =/ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg tørr å vedde på at du ikke får spilt viss du skal sende maskinen inn til tyskland Tipper Gamespot gir spillet 5.8 Neida 9.4 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hvis du skal levere inn konsollen til reparasjon nå, kan du jo bare glemme å få den tilbake før onsdag :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå