Gå til innhold

Halo 3 anmeldelser sålangt!*NO SPOILERS*


Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, jeg tok et bilde fra omtrent samme sted som fra det beta-bildet over. Blir selvsagt ikke det samme siden det ikke er en direkte screencapture, men man ser samme mangelen på anti-aliasing. Døm selv.

9548938[/snapback]

 

Det er et MP map? Mener å huske at Bungie sa at MP maps ville ha mye dårligere grafikk enn SP maps for å støtte mange spillere.

 

Og er det 420p eller 720p?

Lenke til kommentar
<<Flakse med hendene og løpe spedalsk rundt mens han slår seg selv og spør hvorfor han ikke har en 1080p TV>>

9548583[/snapback]

Det er ikke bare at det KAN kjøres i 1080p som max da? :hmm:

9548617[/snapback]

Jeg vet at spillet rendres i 1080p i multiplayeren, mulig det kun er 720p i singleplayer. Så det er definitivt en stor fordel med full hd.

Lenke til kommentar
Det er et MP map? Mener å huske at Bungie sa at MP maps ville ha mye dårligere grafikk enn SP maps for å støtte mange spillere.

 

Og er det 420p eller 720p?

 

Det er fra et MP map ja, Valhalla. Oppskalert til 1080p, ingen forskjell fra 720p anyway.

 

Men grafikken er identisk i singleplayer.

 

Her er to bilder fra campaign modus (dette er umiddelbart ved start, så ingen trenger klage over spoiler eller noe).

Endret av _crs_
Lenke til kommentar

Er rimelig skuffende og se at det er såpass meg jaggies ute og går, da jeg er en person som legger merke til det veldig lett, og irriterer meg over det.

Men bilder av en skjerm er noe helt annet enn og spille selv. Håper de legger ved en update som legger til mulighet for AA. Saints Row la jo til noe lignende med en update.

 

Men jeg kjøper ikke Halo pga grafikken, jeg kjøper det fordi jeg vil spille det avsluttende kapittelet i historien, og pga den geniale mulitplayer-delen.

Lenke til kommentar
Det er et MP map? Mener å huske at Bungie sa at MP maps ville ha mye dårligere grafikk enn SP maps for å støtte mange spillere.

 

Og er det 420p eller 720p?

 

Det er fra et MP map ja, Valhalla. Oppskalert til 1080p, ingen forskjell fra 720p anyway.

 

Men grafikken er identisk i singleplayer.

 

Her er to bilder fra campaign modus (dette er umiddelbart ved start, så ingen trenger klage over spoiler eller noe).

9549783[/snapback]

grafikk anno 1999.

Utruleg dårleg.

Lenke til kommentar
Er rimelig skuffende og se at det er såpass meg jaggies ute og går, da jeg er en person som legger merke til det veldig lett, og irriterer meg over det.

Men bilder av en skjerm er noe helt annet enn og spille selv. Håper de legger ved en update som legger til mulighet for AA. Saints Row la jo til noe lignende med en update.

 

Men jeg kjøper ikke Halo pga grafikken, jeg kjøper det fordi jeg vil spille det avsluttende kapittelet i historien, og pga den geniale mulitplayer-delen.

9549825[/snapback]

Kommer ikke Legendery med en Hjemme kino oppdatering? Eller er jeg på blå bær tur med Kari og Pelle nå?

 

EDIT: bilder fra enn annen som har spilt Halo 3: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p...postcount=13419

Endret av doffen45
Lenke til kommentar

Yup... Men de bildene så jo ikke helt bra ut, men med skalering vil en alltid miste noe kvalitet etter hva jeg har skjønt...

 

Dette kan også være den enkelte tv, som det også kan være stor forskjell på...

 

Eneste måten som kan bevise dette er en gamplay video fra SP delen...

 

Men vi får vite dette på tirsdag/onsdag... Og ja, Halo og Halo 2 blir også litt dårligere i PvP delen... Kan ikke si at jeg opplevde mye jagging i Halo 2 egentlig, og har litt vanskelig for å tro at Halo 3 kan være så dårlig i SP delen...

Endret av Otowi
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
926632_20070919_screen010.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
926632_20070816_screen023.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
926632_20070816_screen046.jpg

 

Og hvor er det du får de sinnsyke kvalitetsbildene ifra da? :p

 

Må vel snart jukse litt for å se hvordan det faktisk ser ut litt vansklig å vente til onsdag :innocent:

Endret av disabled
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...