Gå til innhold

Halo 3 anmeldelser sålangt!*NO SPOILERS*


Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmålet er vel heller om spillet hadde fått noen annen karakter om det hadde vært dårligere...?

For meg så virker det som om spillet er så ekstremt hypet opp, og så mange mennekser som tror det blir bra at det nesten ikke går ann å skrive dårlig om det.

 

Ikke at det er noe nytt "fenomen", bare litt ekstra fremtredende på halo 3. :innocent:

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Jess, de har plenty med Limited utgaver også. Er vel ca. 1 mnd siden eg orket å legge inn bestilling :p Så etter typisk absoluttspill kalkulasjon skal eg ha spillet i kassa på Tirsdag. O`salige Høyby!!

9546891[/snapback]

 

Dem gangene jeg og har bestilt og betalt der har jeg alltid fått den dag før opprinnelig lanseringsdagen!!

Bra det flere som gleder seg til Halo 3 :love:

Lenke til kommentar
Spørsmålet er vel heller om spillet hadde fått noen annen karakter om det hadde vært dårligere...

For meg så virker det som om spillet er så ekstremt hypet opp, og så mange mennekser som tror det blir bra at det nesten ikke går ann å skrive dårlig om det.

9546913[/snapback]

 

Du hadde likt Halo 3 viss det hadde kommet til pc siden pc er likksom best innen FPS :tease:

Halo er og blir det beste spillserien noensinn. Halo og Halo 2 var så råe spill, gøy å springe two handed pistol og mini smg :love:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Du hadde likt Halo 3 viss det hadde kommet til pc siden pc er likksom best innen FPS :tease:

Halo er og blir det beste spillserien noensinn. Halo og Halo 2 var så råe spill, gøy å springe two handed pistol og mini smg :love:

9546923[/snapback]

Det var vel ikke et direkte angrep på Halo 3, men bare en påminnelse av at hype skaper bedre karakterer enn et spill fortjener. (dette gjelder mer enn bare halo 3, men ettersom dette kanskje er det spillet som har høyest hype, så nevnte jeg det da her)

 

Greia med halo er at vi har sett alt før. Med andre ord så savner jeg sterkt noe nyskapende. Vi har liksom svært mange skytespill som er rimelig like i skytinga..

Å løpe rundt med to våpen er ikke akkurat noe nytt.

Grafikken skiller seg ikke ut, og ser ikke at historien er så voldsomt forskjellig ifra de ørten "fremtidsspillene". Kanskje forskjellig, men ikke noe mye mer spennende.

 

Morsomt å spille Co-op, men dessverre har jeg følelsen av at jeg har gjort og sett alt før.

 

Halo på PC er ikke no kult... Da blir det som enthvert skytespill, bare med dårligere grafikk. :dontgetit: Nei det skal spilles på konsoll. :)

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Du hadde likt Halo 3 viss det hadde kommet til pc siden pc er likksom best innen FPS :tease:

Halo er og blir det beste spillserien noensinn. Halo og Halo 2 var så råe spill, gøy å springe two handed pistol og mini smg :love:

9546923[/snapback]

Det var vel ikke et direkte angrep på Halo 3, men bare en påminnelse av at hype skaper bedre karakterer enn et spill fortjener. (dette gjelder mer enn bare halo 3, men ettersom dette kanskje er det spillet som har høyest hype, så nevnte jeg det da her)

 

Greia med halo er at vi har sett alt før. Med andre ord så savner jeg sterkt noe nyskapende. Vi har liksom svært mange skytespill som er rimelig like i skytinga..

Å løpe rundt med to våpen er ikke akkurat noe nytt.

Grafikken skiller seg ikke ut, og ser ikke at historien er så voldsomt forskjellig ifra de ørten "fremtidsspillene". Kanskje forskjellig, men ikke noe mye mer spennende.

 

Morsomt å spille Co-op, men dessverre har jeg følelsen av at jeg har gjort og sett alt før.

 

Halo på PC er ikke no kult... Da blir det som enthvert skytespill, bare med dårligere grafikk. :dontgetit: Nei det skal spilles på konsoll. :)

9546953[/snapback]

Halo CE hadde den beste grafikk jeg hadde sett til da på konsoll når det kom ut i 2002 her til lands(?). Synes også at kontrollen i Halo er perfekt til konsoll og at historien og Musikk treffer meg mitt i hjerte.

 

Live delen i Halo 2 er veldig bra og etter min mening singel player også, ble skuffet over slutten, men det gikk greit.

 

Folk kan si hva de vill om grafikken i Halo 3, men etter min mening er det over hoder ikke noe halo 2.5 http://media.xbox360.ign.com/media/734/734...mg_4782188.html

 

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...