Landeplagen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 vell, det fins tredje person i Halo 3, og det går ann å fly 9546446[/snapback] Er det en tredje person i Halo 3? :o Du skjønner vel hva jeg mener da? Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 vell, det fins tredje person i Halo 3, og det går ann å fly 9546446[/snapback] Er det en tredje person i Halo 3? :o Du skjønner vel hva jeg mener da? 9546543[/snapback] Håper du mener kamera posisjon Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Håper du mener kamera posisjon 9546700[/snapback] Jepp. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Dem sa att dem fleste mediene rundt i verden kunne legge ut annmeldelser tidligst 23 september Fikk hvertfall vite att absoluttspill.no har fått Halo 3 så jeg er sikret en kopi enten på tirsdag eller onsdag Bestilte i juni og har betalt, tror aldri jeg kommer til å angre Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Jess, de har plenty med Limited utgaver også. Er vel ca. 1 mnd siden eg orket å legge inn bestilling Så etter typisk absoluttspill kalkulasjon skal eg ha spillet i kassa på Tirsdag. O`salige Høyby!! Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Dem sa att dem fleste mediene rundt i verden kunne legge ut annmeldelser tidligst 23 september 9546884[/snapback] gametrailers skal legge ut da Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Venter til Gametrailers/Gamespot/Eurogamer publiserer sine. Har en følelse at dette kan bli rimelig skuffende tatt hypen i betraktning, men forhåpentligvis tar jeg feil. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Dem sa att dem fleste mediene rundt i verden kunne legge ut annmeldelser tidligst 23 september 9546884[/snapback] gametrailers skal legge ut da 9546900[/snapback] Så evigt bra gleder meg så jævla mye nå! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Spørsmålet er vel heller om spillet hadde fått noen annen karakter om det hadde vært dårligere...? For meg så virker det som om spillet er så ekstremt hypet opp, og så mange mennekser som tror det blir bra at det nesten ikke går ann å skrive dårlig om det. Ikke at det er noe nytt "fenomen", bare litt ekstra fremtredende på halo 3. Endret 21. september 2007 av andrull Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jess, de har plenty med Limited utgaver også. Er vel ca. 1 mnd siden eg orket å legge inn bestilling Så etter typisk absoluttspill kalkulasjon skal eg ha spillet i kassa på Tirsdag. O`salige Høyby!! 9546891[/snapback] Dem gangene jeg og har bestilt og betalt der har jeg alltid fått den dag før opprinnelig lanseringsdagen!! Bra det flere som gleder seg til Halo 3 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Spørsmålet er vel heller om spillet hadde fått noen annen karakter om det hadde vært dårligere...For meg så virker det som om spillet er så ekstremt hypet opp, og så mange mennekser som tror det blir bra at det nesten ikke går ann å skrive dårlig om det. 9546913[/snapback] Du hadde likt Halo 3 viss det hadde kommet til pc siden pc er likksom best innen FPS Halo er og blir det beste spillserien noensinn. Halo og Halo 2 var så råe spill, gøy å springe two handed pistol og mini smg Endret 21. september 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Halo 3 Interactive Manual Seargent Johnson ser ikke bra ut her, ser yngre ut. Cortana ser najs ut. Det er vel bare concept art der da, men... Ikke mye nytt for de som vet mye om Halo, men bra for nuubsa her. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Du hadde likt Halo 3 viss det hadde kommet til pc siden pc er likksom best innen FPS Halo er og blir det beste spillserien noensinn. Halo og Halo 2 var så råe spill, gøy å springe two handed pistol og mini smg 9546923[/snapback] Det var vel ikke et direkte angrep på Halo 3, men bare en påminnelse av at hype skaper bedre karakterer enn et spill fortjener. (dette gjelder mer enn bare halo 3, men ettersom dette kanskje er det spillet som har høyest hype, så nevnte jeg det da her) Greia med halo er at vi har sett alt før. Med andre ord så savner jeg sterkt noe nyskapende. Vi har liksom svært mange skytespill som er rimelig like i skytinga.. Å løpe rundt med to våpen er ikke akkurat noe nytt. Grafikken skiller seg ikke ut, og ser ikke at historien er så voldsomt forskjellig ifra de ørten "fremtidsspillene". Kanskje forskjellig, men ikke noe mye mer spennende. Morsomt å spille Co-op, men dessverre har jeg følelsen av at jeg har gjort og sett alt før. Halo på PC er ikke no kult... Da blir det som enthvert skytespill, bare med dårligere grafikk. Nei det skal spilles på konsoll. Endret 21. september 2007 av andrull Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Grafikken skiller seg ikke ut, og ser ikke at historien er så voldsomt forskjellig ifra de ørten "fremtidsspillene". Kanskje forskjellig, men ikke noe mye mer spennende. 9546953[/snapback] Bare jeg som synes Halo 3's grafikk er veldig sprudlende og fargerik enn andre spill? Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Den er jævla flott, skal sies. I forhold til Gears blir dette en opptur for øynene. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Du hadde likt Halo 3 viss det hadde kommet til pc siden pc er likksom best innen FPS Halo er og blir det beste spillserien noensinn. Halo og Halo 2 var så råe spill, gøy å springe two handed pistol og mini smg 9546923[/snapback] Det var vel ikke et direkte angrep på Halo 3, men bare en påminnelse av at hype skaper bedre karakterer enn et spill fortjener. (dette gjelder mer enn bare halo 3, men ettersom dette kanskje er det spillet som har høyest hype, så nevnte jeg det da her) Greia med halo er at vi har sett alt før. Med andre ord så savner jeg sterkt noe nyskapende. Vi har liksom svært mange skytespill som er rimelig like i skytinga.. Å løpe rundt med to våpen er ikke akkurat noe nytt. Grafikken skiller seg ikke ut, og ser ikke at historien er så voldsomt forskjellig ifra de ørten "fremtidsspillene". Kanskje forskjellig, men ikke noe mye mer spennende. Morsomt å spille Co-op, men dessverre har jeg følelsen av at jeg har gjort og sett alt før. Halo på PC er ikke no kult... Da blir det som enthvert skytespill, bare med dårligere grafikk. Nei det skal spilles på konsoll. 9546953[/snapback] Halo CE hadde den beste grafikk jeg hadde sett til da på konsoll når det kom ut i 2002 her til lands(?). Synes også at kontrollen i Halo er perfekt til konsoll og at historien og Musikk treffer meg mitt i hjerte. Live delen i Halo 2 er veldig bra og etter min mening singel player også, ble skuffet over slutten, men det gikk greit. Folk kan si hva de vill om grafikken i Halo 3, men etter min mening er det over hoder ikke noe halo 2.5 http://media.xbox360.ign.com/media/734/734...mg_4782188.html Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Folk kan si hva de vill om grafikken i Halo 3, men etter min mening er det over hoder ikke noe halo 2.5 http://media.xbox360.ign.com/media/734/734...mg_4782188.html In-game grafikken i Halo 3 er ikke så bra som det der, bl.a. mangler det anti-aliasingen som bildet har. Teksturene er heller ikke så detaljerte. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 In-game grafikken i Halo 3 er ikke så bra som det der, bl.a. mangler det anti-aliasingen som bildet har. Teksturene er heller ikke så detaljerte. 9547056[/snapback] Hva med dette? Screenshot Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Synd jeg bare har 720p TV... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hva med dette?Screenshot Det bildet virker også pre-rendret. Jeg kan ikke se noen form for anti-aliasing i Halo 3, og teksturene er på langt nær så detaljerte. Når f.eks. lyn-aktige effekter svirrer rundt på figurene/kjøretøyene så er de ganske "grove". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå