Gormers Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) G4 review: http://www.g4tv.com/xplay/reviews/1609/Halo_3.html Obs! : et bestemt kjøretøy du kanskje ikke har sett før er med i spoiler her. Denne reviewen la like mye vekt på mp som på sp virker det som. Endret 25. september 2007 av gormers Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ser at flere på vennelisten min på xbox live sitter å spiller halo 3 nå, det er ikke kult Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Her er den eneste Halo 3 anmeldelsen jeg tar seriøst. 599 USD Halo 3 review Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Haha må vel være en mellomting da. Sånne anmeldelser er jo lagd for å provosere, og tar seg ikke selv så høytidelig, men prøver heller å lete etter feil i de beste spilla på markedet. (se the escapist) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 At man er uenig med en poster er helt greit. Men da gjør man som gormers og går på SAK. De som gikk på person har fått sine poster slettet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Dette er ikke plassen å diskutere at du hadde kjøpt deg en moped fremfor Xbox 360. Hold dere til emnet! To innlegg slettet. Endret 25. september 2007 av MindTooth Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Her er den eneste Halo 3 anmeldelsen jeg tar seriøst.599 USD Halo 3 review 9572051[/snapback] Herregud så tragisk! Håper det var ment som en spøk, hvis ikke så finnes det virkelig en dum fanboy der ute... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Enda en Halo 3 anmeldelse som jeg stoler på, endelig har SDF fått opp sin anmeldelse av Halo 3! SDF Halo 3 review Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 hehe, hvem stoler vel ikke på en annmledelse fra den fronten Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Halo 3 ligger nå på 5 plass på gamerankings liste(cant wait to play it ) http://www.gamerankings.com/itemrankings/s....asp?rankings=y Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor de sir at grafikken er så dårlig. Selv syns jeg spillet er helt topp..... fått prøvd meg litt på campain, men har helt klart gått inn for å spille mest MP. Å den er helt fantastisk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Halo 3 har noen heilt villt fantastiske teksturer strødd om seg Syns grafikken er veldig pen, det er Halo. Men minus poeng til Bungie siden det har vert gnien på bruk av AA For å ikkje glemme karakterene som ikkje så så altfor bra ut. Men sålangt syns eg spillet holder bra mål grafisk, og du verden for deilig det avr å komme til de store åpne herlige områdene Endret 25. september 2007 av Mala Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Så mye bedre ut enn jeg trodde ja Og som Mala nevnte, en del rimelig skarpe teksturer... Me like Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Vegetasjonen på bakken, de mosefylte bergene ser rett og slett heilt rått ut. Slår man på lommelykta i huler og slikt...så nydelig det er altså. Vannet ser også til tider jævlig bra ut. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg opplevde forresten en merkelig bug istad. Skulle hoppe opp på en kant inne i en hule helt på begynnelsen og så bare døde jeg i lufta. Var ingen fiender eller noe i nærheten, hørte ingenting heller, han bare "ahh" og så falt han død om på bakken.. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 6 stk hadde lagt meg til på venne lista når jeg skrudde på xboxen i dag, og alle spilte halo3.. Små feigt må jeg si! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Da var min Halo 3 Limited Edition kjøpt fra spacworld i storgate nå for litt siden. Var trekkninger av 2 mobiler, 1x360 halo edition, 2 legendary edition halo 3, vant ingen av delene, men han ene kammeraten min vant halo edition x360, faen som jeg misunner han. Vi var liksom 10, 11 og 12, han var da 11 og vant. Endret 25. september 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Var det riper på dine cd'er ? Var på begge hos meg.. Men har fungert så langt da. Var ganske liten ripe på spill CD-en. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Var det riper på dine cd'er ? Var på begge hos meg.. Men har fungert så langt da. Var ganske liten ripe på spill CD-en. 9577069[/snapback] Som jeg nettopp nevnte i en annen tråd så var jeg heldig, diskene satt der de skulle og ingen riper, vertfall ingen synlige som jeg så. Lenke til kommentar
robstr Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 med fare for å gå off topic her så må jeg bare si at; Jeg sitter her i boksern og t-skjorte. Jeg ser på vennelista, alle spiller halo 3.. Jeg ser på nett alle snakker om halo 3. Jeg klarer ikke å sove fordi det er bare 4-5 timer til jeg får halo 3. bah! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå