Mala Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Er jo tvilsomt at Halo 3 kommer til å gjøre underverker for 360 i Japan, blir som sagt eit ukentlig blaff på det beste tipper eg Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 ja eg trur faktisk ikkje den vil selge sånn kjempemasse mye meir pga halo..viktig og skille markeda her no..som mala sier so blir nok japan ei ukentlig oppsving så ikkje noko meir.. men i usa skal det blir intressant og sjå salgstalla..vi snakker her om det mest hardbarka hardcore fps spillet kansje ever...x360 har nå solgt ca 10 mill konsoller og har fylt opp stuene til hardcore gamerene..men noko revolusjon på salgslista tviler eg på..dei som gleder seg til halo3 har allerede ein x360...dette er ikkje eit spill for mainstream, eit marked ein må bryte gjennom på for og kunne selge meir enn 10-15 mill.. eg tipper kansje 400k solgte konsoller i slutten av september til midten av oktober..så vil det blasse ned.. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Om det stemmer at de ga halo 2 den samme scoren er det for meg totalt uinteressant. Noen har kanskje sett hva jeg syntes om Halo 2 (Halo 1 ) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Om det stemmer at de ga halo 2 den samme scoren er det for meg totalt uinteressant. Noen har kanskje sett hva jeg syntes om Halo 2 (Halo 1 ) 9531559[/snapback] Så dine meninger går utifra anmeldelser, og du synes 9-10/10 er dårlig? Eller misforsto jeg? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Han meinte sikkert at Halo 2 var dårlig. Men igjen til deg som syns dette, Halo 3 går meir mot Halo 1 følelsen siest det. Endret 19. september 2007 av Mala Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Ja, du misforstaar. Om Famitsu ga Halo 2 samme scoren som de naa gir Halo 3, saa sier det meg at Halo 3 er like daarlig som Halo 2. OM jeg stoler blindt paa de, selvsagt. Noe jeg ikke gj0r. Point is: Halo 2 var et bedriten singleplayer spill sammenlignet med enern(ja, bungie har inr0mmet dette, saa jeg har troren paa treern. Edit: Mala: Ja, det var dette jeg har h0rt og haaper pa Endret 19. september 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ja, du misforstaar. Om Famitsu ga Halo 2 samme scoren som de naa gir Halo 3, saa sier det meg at Halo 3 er like daarlig som Halo 2. OM jeg stoler blindt paa de, selvsagt. Noe jeg ikke gj0r. Point is: Halo 2 var et bedriten singleplayer spill sammenlignet med enern(ja, bungie har inr0mmet dette, saa jeg har troren paa treern. Edit: Mala: Ja, det var dette jeg har h0rt og haaper pa 9531612[/snapback] Nå sa de vel ikke ordrett at sitt eget spill var bedritent :!: "We admit, Halo 2 was beshitted" Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hehe, vel, jeg snakker naa om single playeren. Multiplayeren er morsom nok den Gadd ikke skrive en lengre setning, men ettersom folk maa pirke .. De har visstnok innr0mmet at de ikke la nok arbeid i singleplayerdelen av Halo 2. Dette har de naa leart av. Lenke til kommentar
Micern Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hva som skjer med Xbox 360 og Halo 3 i Japan gir jeg egentlig blanke f i. Om spillet er bra eller ikke derimot ... Gleder meg til søndag Har nemlig enda ikke bestemt meg for om jeg skal kjøpe Halo 3 eller ikke (og en 360). Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 ja eg trur faktisk ikkje den vil selge sånn kjempemasse mye meir pga halo..viktig og skille markeda her no..som mala sier so blir nok japan ei ukentlig oppsving så ikkje noko meir.. men i usa skal det blir intressant og sjå salgstalla..vi snakker her om det mest hardbarka hardcore fps spillet kansje ever...x360 har nå solgt ca 10 mill konsoller og har fylt opp stuene til hardcore gamerene..men noko revolusjon på salgslista tviler eg på..dei som gleder seg til halo3 har allerede ein x360...dette er ikkje eit spill for mainstream, eit marked ein må bryte gjennom på for og kunne selge meir enn 10-15 mill.. eg tipper kansje 400k solgte konsoller i slutten av september til midten av oktober..så vil det blasse ned.. 9531492[/snapback] Jeg er forsåvidt enig i at salgstallene for 360 ikke blir mer enn ca. 400k. Men Halo er definitivt et av de mest casual fps spillene som finnes, og det er også kjempemange Halo fans som fortsatt ikke har kjøpt 360. Lenke til kommentar
Frecke Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det burde klare å selge 2.5-3 millioner på septemper npd. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Australias OXM likte ikke halo... Kilde Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Australias OXM likte ikke halo... Kilde 9543133[/snapback] Artig liten skøyer du. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Artig liten skøyer du. 9543178[/snapback] Hehe. Enkel moro? :!: Lenke til kommentar
DimebagBarrell Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Var det overaskende at H2 skulle få 9 og 10ere? De kjører det safe, de forandrer ikke en dritt! Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det burde klare å selge 2.5-3 millioner på septemper npd. 9532096[/snapback] det har jo blitt forhonds bestilt mer enn 1.5 milioner eksemplarer Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Var det overaskende at H2 skulle få 9 og 10ere? De kjører det safe, de forandrer ikke en dritt! 9543537[/snapback] Slik jeg ser det har lagt til utorlig mye (Forge, Saved films), det er ikke mange spill som er så massive som Halo 3 (på flere måter). Men å forandre mye ville jo vært å skyte seg selv i foten, det folk har lyst på er jo mer Halo, ikke et annerledes Halo Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Var det overaskende at H2 skulle få 9 og 10ere? De kjører det safe, de forandrer ikke en dritt! 9543537[/snapback] Selvfølgelig forandrer dem ikke på noe av det viktigste, spillet er jo meget populært slik det er. Synes Bungie gjør det riktig å satse på suksë-formelen fra de foregående spillene og er tro mot fansen, og heller overlate utviklingen i genren til nye IP'er, istedenfor å gamble å risikere å ødelegge serien for mange fans. Endret 21. september 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Var det overaskende at H2 skulle få 9 og 10ere? De kjører det safe, de forandrer ikke en dritt! 9543537[/snapback] Selvfølgelig forandrer dem ikke på noe av det viktigste, spillet er jo meget populært slik det er. 9543600[/snapback] Hva ville du, Dimebag, gjort om du var president i Bungie, og styrte alt der? Hvorfor forandre noe på som nesten er perfekt? Hvorfor skal de finne opp hjulet enda en gang? Jeg er glad for at de ikke har forandret mye, men heller lagt til nye lag med gameplay (equipment og våpen). Samtidig har de lagt til utrolig mye replayability med filmer og forge. Halo 1 var jo også veldig likt toeren, så skjønner ikke hva folk forventet... Tredje-person? Fly i romskip? Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Var det overaskende at H2 skulle få 9 og 10ere? De kjører det safe, de forandrer ikke en dritt! 9543537[/snapback] Selvfølgelig forandrer dem ikke på noe av det viktigste, spillet er jo meget populært slik det er. 9543600[/snapback] Hva ville du, Dimebag, gjort om du var president i Bungie, og styrte alt der? Hvorfor forandre noe på som nesten er perfekt? Hvorfor skal de finne opp hjulet enda en gang? Jeg er glad for at de ikke har forandret mye, men heller lagt til nye lag med gameplay (equipment og våpen). Samtidig har de lagt til utrolig mye replayability med filmer og forge. Halo 1 var jo også veldig likt toeren, så skjønner ikke hva folk forventet... Tredje-person? Fly i romskip? 9546294[/snapback] vell, det fins tredje person i Halo 3, og det går ann å fly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå