Gå til innhold

Halo 3 anmeldelser sålangt!*NO SPOILERS*

Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja eg trur faktisk ikkje den vil selge sånn kjempemasse mye meir pga halo..viktig og skille markeda her no..som mala sier so blir nok japan ei ukentlig oppsving så ikkje noko meir..

men i usa skal det blir intressant og sjå salgstalla..vi snakker her om det mest hardbarka hardcore fps spillet kansje ever...x360 har nå solgt ca 10 mill konsoller og har fylt opp stuene til hardcore gamerene..men noko revolusjon på salgslista tviler eg på..dei som gleder seg til halo3 har allerede ein x360...dette er ikkje eit spill for mainstream, eit marked ein må bryte gjennom på for og kunne selge meir enn 10-15 mill..

eg tipper kansje 400k solgte konsoller i slutten av september til midten av oktober..så vil det blasse ned..

Lenke til kommentar

Ja, du misforstaar. Om Famitsu ga Halo 2 samme scoren som de naa gir Halo 3, saa sier det meg at Halo 3 er like daarlig som Halo 2. OM jeg stoler blindt paa de, selvsagt. Noe jeg ikke gj0r.

Point is: Halo 2 var et bedriten singleplayer spill sammenlignet med enern(ja, bungie har inr0mmet dette, saa jeg har troren paa treern.

Edit: Mala: Ja, det var dette jeg har h0rt og haaper pa :love:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Ja, du misforstaar. Om Famitsu ga Halo 2 samme scoren som de naa gir Halo 3, saa sier det meg at Halo 3 er like daarlig som Halo 2. OM jeg stoler blindt paa de, selvsagt. Noe jeg ikke gj0r.

Point is: Halo 2 var et bedriten singleplayer spill sammenlignet med enern(ja, bungie har inr0mmet dette, saa jeg har troren paa treern.

Edit: Mala: Ja, det var dette jeg har h0rt og haaper pa :love:

9531612[/snapback]

Nå sa de vel ikke ordrett at sitt eget spill var bedritent :!:

"We admit, Halo 2 was beshitted" :p

Lenke til kommentar
ja eg trur faktisk ikkje den vil selge sånn kjempemasse mye meir pga halo..viktig og skille markeda her no..som mala sier so blir nok japan ei ukentlig oppsving så ikkje noko meir..

men i usa skal det blir intressant og sjå salgstalla..vi snakker her om det mest hardbarka hardcore fps spillet kansje ever...x360 har nå solgt ca 10 mill konsoller og har fylt opp stuene til hardcore gamerene..men noko revolusjon på salgslista tviler eg på..dei som gleder seg til halo3 har allerede ein x360...dette er ikkje eit spill for mainstream, eit marked ein må bryte gjennom på for og kunne selge meir enn 10-15 mill..

eg tipper kansje 400k solgte konsoller i slutten av september til midten av oktober..så vil det blasse ned..

9531492[/snapback]

Jeg er forsåvidt enig i at salgstallene for 360 ikke blir mer enn ca. 400k. Men Halo er definitivt et av de mest casual fps spillene som finnes, og det er også kjempemange Halo fans som fortsatt ikke har kjøpt 360.

Lenke til kommentar
Var det overaskende at H2 skulle få 9 og 10ere? De kjører det safe, de forandrer ikke en dritt!

9543537[/snapback]

Slik jeg ser det har lagt til utorlig mye (Forge, Saved films), det er ikke mange spill som er så massive som Halo 3 (på flere måter). Men å forandre mye ville jo vært å skyte seg selv i foten, det folk har lyst på er jo mer Halo, ikke et annerledes Halo

Lenke til kommentar
Var det overaskende at H2 skulle få 9 og 10ere? De kjører det safe, de forandrer ikke en dritt!

9543537[/snapback]

Selvfølgelig forandrer dem ikke på noe av det viktigste, spillet er jo meget populært slik det er. :)

Synes Bungie gjør det riktig å satse på suksë-formelen fra de foregående spillene og er tro mot fansen, og heller overlate utviklingen i genren til nye IP'er, istedenfor å gamble å risikere å ødelegge serien for mange fans. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

9543537[/snapback]

Selvfølgelig forandrer dem ikke på noe av det viktigste, spillet er jo meget populært slik det er. :)

9543600[/snapback]

Hva ville du, Dimebag, gjort om du var president i Bungie, og styrte alt der? Hvorfor forandre noe på som nesten er perfekt? Hvorfor skal de finne opp hjulet enda en gang?

Jeg er glad for at de ikke har forandret mye, men heller lagt til nye lag med gameplay (equipment og våpen). Samtidig har de lagt til utrolig mye replayability med filmer og forge.

Halo 1 var jo også veldig likt toeren, så skjønner ikke hva folk forventet... Tredje-person? Fly i romskip? :roll:

Lenke til kommentar

9543537[/snapback]

9543600[/snapback]

Hva ville du, Dimebag, gjort om du var president i Bungie, og styrte alt der? Hvorfor forandre noe på som nesten er perfekt? Hvorfor skal de finne opp hjulet enda en gang?

Jeg er glad for at de ikke har forandret mye, men heller lagt til nye lag med gameplay (equipment og våpen). Samtidig har de lagt til utrolig mye replayability med filmer og forge.

Halo 1 var jo også veldig likt toeren, så skjønner ikke hva folk forventet... Tredje-person? Fly i romskip? :roll:

9546294[/snapback]

vell, det fins tredje person i Halo 3, og det går ann å fly :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...