Bamsemumsen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er grafikken så jævla viktig? Gi dere nå, sutreunger. Kjøp dere en PS3 eller noe, har hørt dem satser på grafikk der... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Er grafikken så jævla viktig? Gi dere nå, sutreunger. Kjøp dere en PS3 eller noe, har hørt dem satser på grafikk der... 9564485[/snapback] Er lov å forvente litt fra nestegenerasjons spill. Men grafikken i Halo 3 gjør jo jobben godt nok har eg fått intrykk av. Men er litt surt at karaktermodellene svikter til tider, det skal eg inrømme. Får gjøre opp endelig meining i morra når eg mottar spillet. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er grafikken så jævla viktig? Gi dere nå, sutreunger. Kjøp dere en PS3 eller noe, har hørt dem satser på grafikk der... 9564485[/snapback] Woohoo, en som mener det samme som meg. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Synes kanskje det er litt tåpelig at wii kan roses opp i skyene for at de satser på gameplay (selv om spill med overlegent gameplay har vært fraverende) mens når det samme blir gjort i ett 360 spill så skal det kritiseres veldig. Grafikken er da, så vidt jeg kan se og lese av andre annmeldelser, ikke så dårlig som spillmagasinet skal ha det til. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 IGN sin video-anmeldelse er dritbra..!!! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Frysninger når jeg ser over nummrene (jeg vet at ikke bare nummrene teller). Gleder meg til å spille spillet! Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er grafikken så jævla viktig? Gi dere nå, sutreunger. Kjøp dere en PS3 eller noe, har hørt dem satser på grafikk der... 9564485[/snapback] De satser kanskje på det, men de har vel ikke fått det til ennå Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er grafikken så jævla viktig? Gi dere nå, sutreunger. Kjøp dere en PS3 eller noe, har hørt dem satser på grafikk der... 9564485[/snapback] De satser kanskje på det, men de har vel ikke fått det til ennå 9565841[/snapback] Zing! Personlig har jeg nesten sluttet å lese reviews. Videoreviews ftw. Gametrailers.com sin review var OK, men IGN sin var fantastisk bra. 17 minutter lang Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Link til IGN sin? I am that lazy, yes. Gleder meg til gamerevolution sin. Ler meg alltid i hjel av de syke gutta der. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 http://media.xbox360.ign.com/media/734/734817/vids_1.html Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Tipper Halo 3 er en veldig veldig bra shooter. Mye av grunnen til at noen anmeldere gir spillet dårligere karakter enn det det fortjener er nok all HYPEN slike stor spill får. Å her har vel Halo 3 fått sin dose hype, og for noen blir denne HYPEN umulig å innfri. Tror faktisk at mange spill ville ha fått mye høyre snitt karakter om spillet ble anmeldt uten at spillet hadde blitt hypet opp i forkant. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Snakk om idioti når man faktisk drapstruer en anmelder for å gi en karakter som spillet fortjener. :!: Edit: Er forøvrig helt enig med UrgeLoL. Endret 24. september 2007 av BåGan Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Enig, Bågan. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Snakk om idioti når man faktisk drapstruer en anmelder for å gi en karakter som spillet fortjener. :!: Edit: Er forøvrig helt enig med UrgeLoL. 9566275[/snapback] Regner med du har spillt spillet siden du er enig i karakteren. For all del, spillet kan gjerne vere ein 3`er hos meg når eg har spillt igjennom spillet. Men det veit eg ikkje før eg har spillt det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) I svarte folkens, se denne her! Live video nr.2 fra som følger av Halo 3 hypen Halo 3 Live Video nr.2 Nei jøss den der vare bare heilt fantastisk! Endret 24. september 2007 av Mala Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 hahaha, nå lo jeg godt. Morsom film egentlig selv om jeg ikke skjønte en døyt Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Ja må si Halo 3 høster gode kritikker overalt, gleder meg til at jeg sitter her å spiller det. Mala: Linken der er det til noe form for halo serie/film som skal komme? Endret 24. september 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Gleder meg sykt selv, er på siste bane på Halo 1 nå så 3ern blir bra Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 I svarte folkens, se denne her! Live video nr.2 fra som følger av Halo 3 hypen Halo 3 Live Video nr.2 Nei jøss den der vare bare heilt fantastisk! 9567231[/snapback] Håper jeg finner en PM som inneholder en torrent-fil med alle Halo3-videoene i HD-kvalitet. Flash duger ikke her. Blir for laggy. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Funka no rimelig bra her den der ihvertfall Men kanskje ein fordel om folk har sett Live Video nr.1 før man ser den der, litt av poenget er borte ellers. Men det der får bli ein liten avsporing uten om tråden uten at vi skal dra den for langt. Endret 24. september 2007 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå