SirKenneth89 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Riktig så fornøyelig å se rundt på spillsidene nå! Men klarer ikke å skjule mitt hat ovenfor spillmagasinet, det der gjør de bare for at folk i det hele tatt skal GIDDE å besøke den drittsiden!! Men tilbake til Halo 3; burde jeg kjøpe Gold abonnement for dette spillet? Og burde jeg spille meg i gjennom Halo og Halo 2 enda en gang før treern synes dere? Har spillt begge to ganger før, senest i sommer! Halo 3 über alles Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 http://www.gametrailers.com/player/25363.html - Introfilmen til Halo 3, så er nok ingen spoilere der. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Nei helt korrekt.... at noen gir terningen 4 øyner betyr langt ifra slakt! Jeg driter i hva alle andre syns om spillet. Så lenge spillet oppfyller mine krav så kommer jeg til å være fornøyd! Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Så moro å se hvor gale fankids blir når produktet de har ventet på får en "dårlig" anmeldelse. 4 er forøvrig ikke slaktkarakter. edit: okei, den anmeldelsen _er_ jævlig dårlig skrevet da. Endret 23. september 2007 av _vamecum Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Nei helt korrekt.... at noen gir terningen 4 øyner betyr langt ifra slakt! Jeg driter i hva alle andre syns om spillet. Så lenge spillet oppfyller mine krav så kommer jeg til å være fornøyd! 9559502[/snapback] Enig der, men blir veldig irritert når noen anmeldere slakter et spill som faktisk ikke fortjener det. Vedder på at spillmagasinet gjør dette for å få flere besøkende! Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Så moro å se hvor gale fankids blir når produktet de har ventet på får en "dårlig" anmeldelse. 4 er forøvrig ikke slaktkarakter. 9559517[/snapback] Og ja, 4 er slakt når du ser på gjennomsnittet på metacritic til nå! 97/100 er ikke akkurat det samme som 4/6... Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Populær denne tråden her gitt :!: Ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Greit nok at vi brøler ut våre fanboykommentarer av ren frustrasjon når vi ser en karakter under 10, men faen da. Les anmeldelsen deres da. Dette er ikke akkurat en bra anmeldelse... Mye som blir sagt der er også helt motsatt av hva de større nettsidene påstår. Dessuten virker det som grafikken er det eneste han ikke likte. Edit: Fargebruken og selve det grafiske designet er flott, men blant annet er detaljnivået langt under det jeg forventer, kanutjevning et fremmedord, og figuranimasjonene i mellomsekvensene virket unaturlige. Artig gullkorn btw. Endret 23. september 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Gametrailers sin review var veldig bra! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ikke glem at det var for vanskelig for stakkars spillmagasinet da. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Greit nok at vi brøler ut våre fanboykommentarer av ren frustrasjon når vi ser en karakter under 10, men faen da. Les anmeldelsen deres da. Dette er ikke akkurat en bra anmeldelse... Mye som blir sagt der er også helt motsatt av hva de større nettsidene påstår. Dessuten virker det som grafikken er det eneste han ikke likte. 9559663[/snapback] Fordi de er grafikkhorer. Og alt uten perleperfekt grafikk er elendige spill for dem Endret 23. september 2007 av AlbariaAnders Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har nå lagret alle anmeldelsene som bokmerker, og kommer ikke til å lese de før jeg har spilt ferdig hele spillet. Ikke fordi jeg er redd for spoilere, men fordi jeg vil ikke tenke på feil anmeldere kanskje har påpekt. Gleder meg! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Gametrailers sin review var veldig bra! 9559670[/snapback] dette er den beste jeg har sett/lest til nå! Veldig bra! Lenke til kommentar
Amaranth Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Dagbladet har lagt ut sin anmeldelse: http://www.dagbladet.no/kultur/2007/09/24/512922.html Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Synes Gamespot sin Review var ganske fin. Synes forøvig at Musikken til halo 3 er nydelig. En låt der som gir meg klump i halsen hehe Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Liker at spillmagasinet klager på manglen på detaljer mens teamxbox og gamer berømmer akuratt dette. Har ikke spillt spillet selv enda (av åpenbare årsaker) men man må vell kunne si at de driter seg ut her. Greit nok at det er hans personlige mening men en annmelder skal liksom være objektiv. Forresten rart at vg, daglbadet og nettavisen gir dårlig, kan alle ha fårr en dårlig versjon eller noe? Dessuten gir teamxbox 9.5 på grafikk. Kan jo ikke være så på tryne da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Her er en veldig god oversikt over de "store" anmeldelsene. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Gametrailers sin review var veldig bra! 9559670[/snapback] And then there are ajustments to the existing arments like the needler, which is now actually useful Haha Men utrolig bra review. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Vg og Dagbladet ga 5 av 6. Er jo ikke dårlig det når man bare har 6 hakk. Syns de spillet er veldig bra men det mangler noe så har de ingen 9 eller 9.5. De går rett ned til 5. Edit: Jeg syns fortsatt det er kjipt å ikke kunne dual-wielde needler.. Med den og smg på live herjet du siden needleren reloadet så raskt! Endret 23. september 2007 av Laland Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ikke lenge igjen nå folkens! Omtalene ser bra ut, og som jeg håpet på så er Halo 3 ganske likt som forgjengerne. Høres herlig ut! Etter hva jeg har sett i videoene, tviler jeg på at jeg blir skuffet over det grafiske, det ser mer enn bra nok ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå