Gå til innhold

Halo 3 anmeldelser sålangt!*NO SPOILERS*


Mala

Anbefalte innlegg

Riktig så fornøyelig å se rundt på spillsidene nå! Men klarer ikke å skjule mitt hat ovenfor spillmagasinet, det der gjør de bare for at folk i det hele tatt skal GIDDE å besøke den drittsiden!! Men tilbake til Halo 3; burde jeg kjøpe Gold abonnement for dette spillet? Og burde jeg spille meg i gjennom Halo og Halo 2 enda en gang før treern synes dere? Har spillt begge to ganger før, senest i sommer!

 

Halo 3 über alles :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei helt korrekt.... at noen gir terningen 4 øyner betyr langt ifra slakt!

 

Jeg driter i hva alle andre syns om spillet. Så lenge spillet oppfyller mine krav så kommer jeg til å være fornøyd!  :thumbup:

9559502[/snapback]

 

Enig der, men blir veldig irritert når noen anmeldere slakter et spill som faktisk ikke fortjener det. Vedder på at spillmagasinet gjør dette for å få flere besøkende!

Lenke til kommentar

Greit nok at vi brøler ut våre fanboykommentarer av ren frustrasjon når vi ser en karakter under 10, men faen da. Les anmeldelsen deres da. Dette er ikke akkurat en bra anmeldelse...

Mye som blir sagt der er også helt motsatt av hva de større nettsidene påstår.

 

Dessuten virker det som grafikken er det eneste han ikke likte.

 

Edit:

 

Fargebruken og selve det grafiske designet er flott, men blant annet er detaljnivået langt under det jeg forventer, kanutjevning et fremmedord, og figuranimasjonene i mellomsekvensene virket unaturlige.

Artig gullkorn btw. :wee:

Endret av E-wok
Lenke til kommentar
Greit nok at vi brøler ut våre fanboykommentarer av ren frustrasjon når vi ser en karakter under 10, men faen da. Les anmeldelsen deres da. Dette er ikke akkurat en bra anmeldelse...

Mye som blir sagt der er også helt motsatt av hva de større nettsidene påstår.

 

Dessuten virker det som grafikken er det eneste han ikke likte.

9559663[/snapback]

 

Fordi de er grafikkhorer. Og alt uten perleperfekt grafikk er elendige spill for dem ;)

Endret av AlbariaAnders
Lenke til kommentar

Liker at spillmagasinet klager på manglen på detaljer mens teamxbox og gamer berømmer akuratt dette. Har ikke spillt spillet selv enda (av åpenbare årsaker) men man må vell kunne si at de driter seg ut her. Greit nok at det er hans personlige mening men en annmelder skal liksom være objektiv. Forresten rart at vg, daglbadet og nettavisen gir dårlig, kan alle ha fårr en dårlig versjon eller noe? Dessuten gir teamxbox 9.5 på grafikk. Kan jo ikke være så på tryne da.

Lenke til kommentar

Vg og Dagbladet ga 5 av 6. Er jo ikke dårlig det når man bare har 6 hakk. Syns de spillet er veldig bra men det mangler noe så har de ingen 9 eller 9.5. De går rett ned til 5.

Edit: Jeg syns fortsatt det er kjipt å ikke kunne dual-wielde needler.. Med den og smg på live herjet du siden needleren reloadet så raskt!

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...