Gå til innhold

Halo 3 anmeldelser sålangt!*NO SPOILERS*


Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå må dere huske at anmeldelser er subjektive. Hva er vitsen med anmeldelser hvis dere slakter spillsider som ikke gir det toppkarakter?

 

Tviler ikke på at Halo 3 er et fantastisk spill, men vær snill og respekter andres meninger :)

9559257[/snapback]

I prinsippet så er jeg enig med deg, men når gjennomsnittskarakteren fra de 13 største anmelderne i verden er 97 av 100, blir det litt for dumt med 4 av 6 som tilsvarer 67 av 100.

Lenke til kommentar
Ja, men teit at de trakk for det. Blame the player, not the game, mener jeg å ha hørt. Kanskje de tullet?

9559315[/snapback]

De er nok rimelig fornøyde med tanke på at de eneste tre tingene de satt opp som 'The bad' er:

 

* Rewinding saved films doesn't work quite like you'd expect it to

* AI-controlled Marines can't drive to save their lives (or yours)

* Inevitable flood of prepubescent online players sure to hamper your enjoyment of the online modes.

 

Dette er jo småplukk i den store sammenhengen :)

Lenke til kommentar

Virker som om alle sidene som omtaler HALO har tatt seg sammen etter omtalene de gav HALO2, som var litt VEL drøyt, selv om det etter min mening er noe av det beste som har skjedd spillverden på en stund. Teamxbox gav f. eks HALO2 9.9, men HALO3 gav de 9.7 og skrev samtidig at HALO3 er et bedre spill ennn HALO3. :)

Lenke til kommentar
Nå må dere huske at anmeldelser er subjektive. Hva er vitsen med anmeldelser hvis dere slakter spillsider som ikke gir det toppkarakter?

 

Tviler ikke på at Halo 3 er et fantastisk spill, men vær snill og respekter andres meninger :)

9559257[/snapback]

 

Men ser att anmeldelsene i utlandet gir spillet ganske likt, da blir det mer folk som har nesten samme meninger om spillet. Da kan jeg stole på anmeldelsene dem kommer med :thumbup:

Lenke til kommentar
Virker som om alle sidene som omtaler HALO har tatt seg sammen etter omtalene de gav HALO2, som var litt VEL drøyt, selv om det etter min mening er noe av det beste som har skjedd spillverden på en stund. Teamxbox gav f. eks HALO2 9.9, men HALO3 gav de 9.7 og skrev samtidig at HALO3 er et bedre spill ennn HALO3:)

9559376[/snapback]

Huh? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Syns det er bra at spillet ikke får for bra omtale! Noe som gjør at mange oss vil sikkert bli positivt overrasket!

 

En ting de ikke klarer å ta fra Halo3 samme hvor mye de sir er at det blir vel nummer 1 på onlinespilling framover. Å det er uten tvil det viktigste for meg.

 

Dette er ett spill jeg sikkert kommer til å runde 2 ganger. 1 gang alene og 1 gang i co-op la med kompiser :)

Lenke til kommentar
Virker som om alle sidene som omtaler HALO har tatt seg sammen etter omtalene de gav HALO2, som var litt VEL drøyt, selv om det etter min mening er noe av det beste som har skjedd spillverden på en stund. Teamxbox gav f. eks HALO2 9.9, men HALO3 gav de 9.7 og skrev samtidig at HALO3 er et bedre spill ennn HALO3.  :)

9559376[/snapback]

Så.. blir det: Halo 2 fikk gode karakterer fodi det var Halo 2, mens Halo 3 får gode karakterer fordi det er ett godt spill? Høres bra ut!

Lenke til kommentar
The bad:

Inevitable flood of prepubescent online players sure to hamper your enjoyment of the online modes.

 

Så synd at det der er altfor sant. :p

9559302[/snapback]

Ja, men teit at de trakk for det. Blame the player, not the game, mener jeg å ha hørt. Kanskje de tullet?

9559315[/snapback]

 

Garantert en (ganske morsom) spøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...