Gå til innhold

Halo 3 anmeldelser sålangt!*NO SPOILERS*


Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
huff, jeg MÅ skaffe meg 360.

9559053[/snapback]

Er jo et perfekt tidspunkt nå, 360 Premium med HDMI kommer til uken og koster 2500 på Elkjøp, der selger de også Halo 3 for kun 399

9559088[/snapback]

 

Hæ? trodde hdmi xboxen kom neste år eller noe sånt jeg. Vet du sånn nøyaktig når de får inn boksen a, siden jeg hadde tenkt å kjøpe meg den denne uka her jeg også?

Lenke til kommentar

Litt dumt og høre at Campaign delen er såpass kort, da den hadde mye og svare og leve opp til.

Men så var det dette med og leve opp til da... hadde dette vært en annen spillserie så hadde det vært helt fantastisk, mens Halo har en høyere bar for standarder. Så jeg burde egentlig holde kjeft, og pisse på meg av glede!

Lenke til kommentar
huff, jeg MÅ skaffe meg 360.

9559053[/snapback]

Er jo et perfekt tidspunkt nå, 360 Premium med HDMI kommer til uken og koster 2500 på Elkjøp, der selger de også Halo 3 for kun 399

9559088[/snapback]

 

Hæ? trodde hdmi xboxen kom neste år eller noe sånt jeg. Vet du sånn nøyaktig når de får inn boksen a, siden jeg hadde tenkt å kjøpe meg den denne uka her jeg også?

9559099[/snapback]

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=834734

Lenke til kommentar

Oi, spillet ble jo faktisk bra.

 

Hæ? trodde hdmi xboxen kom neste år eller noe sånt jeg. Vet du sånn nøyaktig når de får inn boksen a, siden jeg hadde tenkt å kjøpe meg den denne uka her jeg også?

9559099[/snapback]

På en Elkjøp her i Trondheim var det snakk om onsdag. Uansett vil det variere litt fra butikk til butikk da de er nødt å selge ut de uten HDMI først.

Lenke til kommentar
2500? Er du sikker på dette? Premium utgaven ligger jo ikke engang ute på elkjop.no. Når jeg sjekket prisen rett før de tok premium utgaven vekk fra siden så var prisen 2900 ...

9559124[/snapback]

De har nok fjernet den fra nettsiden siden de har solgt ut alle de har uten HDMI, den kommer nok tilbake når de får inn HDMI modellene til uken. Jeg var innom Elkjøp i Trondheim for et par dager siden og de var helt tomme for alle typer 360, men prisene deres var:

Core - 2000 kroner

Premium - 2500 kroner

Elite - Husker ikke

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Ut i fra hva jeg har sett av campainvideoer til nå så er det en ting som skuffer meg, grafikkmessig - karaktermodellene. De var ikke pene i Halo 2, og de ser ikke langt bedre ut nå. Resten av spillet ser meget pent ut, men synes virkelig at modellene skiller seg ut fra resten av verdenen når de ser såpass middelmådige ut.

 

Uansett, jeg gleder meg stort til onsdag, da blir det co-op for alle penga :)

Lenke til kommentar
Jeg stoler mye mye mer på anmelderene i utlandet enn her i tragiske Norge, men gamer.no sin anmeldelse er den beste her i Norge

Takk for skryt! Men tør jeg spørre hva det er som gjør at du ikke stoler like mye Gamer.no som på utenlandske spillsider?

9559025[/snapback]

 

Jeg stoler på gamer.no da, men jeg liker att utlandet har sånne havlgraderinger

Men 9av 10 er virkelig høyt uansett.

Og att jeg har sett att populære spillsider i Norge liker å slakte ett spill for å få mer oppmerksomhet, noe som ikke dere gjør! :thumbup:

Lenke til kommentar
Ut i fra hva jeg har sett av campainvideoer til nå så er det en ting som skuffer meg, grafikkmessig - karaktermodellene. De var ikke pene i Halo 2, og de ser ikke langt bedre ut nå. Resten av spillet ser meget pent ut, men synes virkelig at modellene skiller seg ut fra resten av verdenen når de ser såpass middelmådige ut.

9559166[/snapback]

Enig i at brutene ser uinterresante og litt stygge ut. Spesielt med de armorene som de har på seg, noen av de er ganske stygge. Spartan-armorene ser jo utrolig kule ut da, og mennesker og covenant ser bra ut, synes jeg.

Lenke til kommentar

Ok :) Høres bra ut, men man vet jo aldri verken med prisene eller leveringsdatoer her oppe i Nordland ... Elkjøpen her har vel faktisk aldri fått noen av spillene jeg har vært ute etter på lanseringsdatoen.

Får sjekke opp det der med hdmi premium, men jeg var på elkjøp på torsdag, og da hadde de enda i hvert fall 5 stk premium uten hdmi. Får håpe de blir solgt nå som Halo 3 kommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Ut i fra hva jeg har sett av campainvideoer til nå så er det en ting som skuffer meg, grafikkmessig - karaktermodellene. De var ikke pene i Halo 2, og de ser ikke langt bedre ut nå. Resten av spillet ser meget pent ut, men synes virkelig at modellene skiller seg ut fra resten av verdenen når de ser såpass middelmådige ut.

9559166[/snapback]

Enig i at brutene ser uinterresante og litt stygge ut. Spesielt med de armorene som de har på seg, noen av de er ganske stygge. Spartan-armorene ser jo utrolig kule ut da, og mennesker og covenant ser bra ut, synes jeg.

9559201[/snapback]

Tenkte mer på UNSC-modellene (menneskene), husker jeg la merke til at disse så malplassert ut i Halo 2, og det har blitt verre i Halo 3. Nå la jo Gears of War listen ganske så høyt for... vel, det meste som går på grafikk i fjor, så da har man jo rett til å pirke litt nå ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...