Gå til innhold

Halo 3 anmeldelser sålangt!*NO SPOILERS*


Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å herregud, SpillMagasinet dreit seg ut. De brukte et screenshot fra Betaen, til og med. :p "Dårlig animasjoner, litt dårlig grafikk". Nei, her ble jeg minnet på hvorfor jeg aldri besøker den siden lengre. :nei:

 

edit:

Better than either of its predecessors, Halo 3 still can't quite escape the category of flawed masterpiece - but this time around, the flaws are so minor that even the most churlish of reviewers would be hard pressed to mark the game down.

 

Hmm, jo jeg vet om en norsk side som klarte akkurat det. :p

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
Jeg lurer fortsatt på om det er noen storyspoilere i GT sin review. Anyone?

9558891[/snapback]

Nei. De går ikke i detalj på historien, og det du får se av video er såpass tilfeldig at det ikke er stort mange spoilers å hente ut der.

9558910[/snapback]

Høres bra ut. Da får jeg sette igang. Lastet den ned i hd 21:00, rett før linjene begynte å slite :wee:

Lenke til kommentar
Ja forferdelig at spillmagasinet ga en sånn karakter.

Det er jo Halo 3!

Det skulle vært lovpålagt å dele ut kun toppkarakterer til Halo 3!

De burde skamme seg.

9558956[/snapback]

Når absolutt alle de største og beste spillsidene i verden gir det toppkarakterer burde du vel skjønne at det er spillmagasinet det er noe gærent med?

Lenke til kommentar

Jeg burde ikke ha gjort det egentlig, men jeg så gametrailers sin review, og er nå bare enda mer spent. De fortalte litt om hvordan spillet begynner, altså om historien, men det de sa var noe jeg tror du kunne ha gjetta deg til på egenhånd ut ifra flere trailerne.

 

:dribble::dribble::dribble::dribble::dribble:

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Ja forferdelig at spillmagasinet ga en sånn karakter.

Det er jo Halo 3!

Det skulle vært lovpålagt å dele ut kun toppkarakterer til Halo 3!

De burde skamme seg.

9558956[/snapback]

Når absolutt alle de største og beste spillsidene i verden gir det toppkarakterer burde du vel skjønne at det er spillmagasinet det er noe gærent med?

9558998[/snapback]

Nei nei, er bare fanboy prat på oss som liker det. Bare fordi de andre Halo spillene blir sett på som de beste konsoll-FPS noensinne betyr jo ikke at dette blir no' bra. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...