Oxidia Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 personlig skal jeg bare lese karakteren og "oppsummeringen", må unngå mest mulig fram til onsdag Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Enig. Jeg har heller ikke kikket på bilder fra spillet (kun et par fra betaen), for å få den "reneste" opplevelsen som mulig. Har tilogmed fri på onsdag. Gleder meg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 under en halvtime igjen til Reviewene kommer Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 under en halvtime igjen til Reviewene kommer 9558272[/snapback] Sinnsykt hvor man blir hektet på noe så trivielt som et spill. Man sitter og gleder seg hardt til reviews, til og med. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 under en halvtime igjen til Reviewene kommer 9558272[/snapback] Sinnsykt hvor man blir hektet på noe så trivielt som et spill. Man sitter og gleder seg hardt til reviews, til og med. 9558303[/snapback] Selvfølgelig, det er jo Halo Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 I desember ifjor satt jo flere Halo fans og gledet seg til en reklame.. Er det Halo 3 så ER det Halo 3! Lenke til kommentar
Avenged Sevenfold Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Gleder meg faktisk til å se reviewen jeg å. Selv om jeg ikke skal ha spillet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Halo Ftw! Gleder meg som en galen og pluss så får jeg spillet på Tirsdag Kan det bli bedre, årets spill for min del! Lenke til kommentar
xelA Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Var jo ikke så altfor lenge siden flere ventet på en teaser til en reklame om Halo 3 (den Believe reklamen).. Tror nok ingen er skikkelig forberedt på hvor stort Halo 3 blir og hvor mye det vil selge Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Var jo ikke så altfor lenge siden flere ventet på en teaser til en reklame om Halo 3 (den Believe reklamen).. Tror nok ingen er skikkelig forberedt på hvor stort Halo 3 blir og hvor mye det vil selge 9558330[/snapback] Hehe ja, det var vel ekstremt. En teaser til en reklame. Men jo, det er jo Halo. Og som en indikasjon på hvor mye det markedsføres: Mamma opplyste meg om at "snart kommer Halo 3, vet du." for ikke så lenge siden. Endret 23. september 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Var jo ikke så altfor lenge siden flere ventet på en teaser til en reklame om Halo 3 (den Believe reklamen).. Tror nok ingen er skikkelig forberedt på hvor stort Halo 3 blir og hvor mye det vil selge 9558330[/snapback] Ja, det er helt sprøtt å være vitne til.. tror også det kommer til å bli ville tilstander! Lenke til kommentar
xelA Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Var jo ikke så altfor lenge siden flere ventet på en teaser til en reklame om Halo 3 (den Believe reklamen).. Tror nok ingen er skikkelig forberedt på hvor stort Halo 3 blir og hvor mye det vil selge 9558330[/snapback] Hehe ja, det var vel ekstremt. En teaser til en reklame. Men jo, det er jo Halo. Og som en indikasjon på hvor mye det markedsføres: Mamma opplyste meg om at "snart kommer Halo 3, vet du." for ikke så lenge siden. 9558338[/snapback] Ja, og nå veit jo foreldre og folk som knapt har sett en xbox om Halo 3, mye på grunn av medieoppmerksomheten Norge og Expert fikk for et par uker siden.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Da var det under ett kvarter igjen! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 TEAMXBOX REVIEW: Gameplay (9.7): It’s definitely Halo, but that’s definitely a great thing. The campaign is hands-down the best in the series’ history, and the multiplayer is as addictive as ever. Our only knock is with the difficulty, which wasn’t quite as tough as we had hoped. Graphics (9.5): Aside from a few slowdown issues here and there, this is an excellent looking game in both the single- and multiplayer arenas. We particularly loved the HDR lighting, which is the best we’ve seen in a game to date AUDIO (9.7): Marty O’Donnell’s score is better than ever, perfect setting the tone for each of the levels while never being too overwhelming. The sound effects are stellar, too, as is the voice work (the battle chatter never gets old). Longevity (10): You finally have a reason to stop playing Halo 2 on Xbox Live, as this takes the cake as the most customizable multiplayer game of all time. Throw in Forge and you’ve got the makings of a true addiction. Innovation (9.8): From Forge to Saved Films to the Bungie.net integration, this game has something to wow everyone. Best of all, it’s only going to get better with time. SCORE: *9.7* GAMESPOT KOREA GIVES IT A 9.7/10 Siden dette er en tråd om anmeldelsene Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Da var det under ett kvarter igjen! 9558440[/snapback] Hehe, jo. Kan jo korte ned ventetiden ved å høre på litt fjong musikk: .Mp3 Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har noen en link til sangen som blir brukt i believe greia? den er sykt nice Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Yay - 5 minutter igjen til nettet 'eksploderer'. Blir moro å se hva de ulike sidene sier Må nok sette Mythbusters på opptak idag. Endret 23. september 2007 av TheCooler Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Da var det under ett kvarter igjen! 9558440[/snapback] Hehe, jo. Kan jo korte ned ventetiden ved å høre på litt fjong musikk: .Mp3 9558472[/snapback] Link til TeamXbox sin review? Finner den ikke på siden dems jeg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Ctrl+c/Ctrl+v fra Gametrailers forumet Endret 23. september 2007 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå