Gå til innhold

Halo 3 anmeldelser sålangt!*NO SPOILERS*


Mala

Anbefalte innlegg

dette da?

 

Den linken mangler noe tror jeg, den ledet ingensteds.

 

Det lyste ihvertfall jaggies lang vei på min 52" 1080p LCD skjerm. Mulig det ikke er fullt så tydelig på en mindre skjerm? Grafikken ellers er egentlig ganske bra, men ingenting som gir bakoversveis. Solid framerate selv med mye som foregår på skjermen. Ellers syntes jeg omgivelsene varierte veldig, noen steder var simple mens andre komplekse, og teksturene er også veldig varierende, noen veldig detaljerte, mens andre har veldig lav oppløsning.

9552955[/snapback]

Hmmm det ser ut til at en admistrator har fjernet tråden, men det var i vært fall bilder fra en som spilte Halo 3 sin singel player på lerret. Og synes selv det var mye bedre oppløsning enn det bilde du kom med.

 

Og uansett så er det komet en ny anmeldelse på banen: http://www.pressstartonline.co.uk/view/287 Gold Award betyr 10/10 :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmmm det ser ut til at en admistrator har fjernet tråden, men det var i vært fall bilder fra en som spilte Halo 3 sin singel player på lerret. Og synes selv det var mye bedre oppløsning enn det bilde du kom med.

 

De fleste filmklipp jeg har sett på nettet av Halo 3 har jo ganske lav oppløsning, og da ser alt bra ut. Klippene bør jo være i minimum 720p for at man skal se grafikken slik den er.

 

Folk får nok gjøre opp sin egen mening om ikke så lenge. ;)

Lenke til kommentar

Hei! Vi jobber hektisk med å skaffe denne boksen inn før release og jeg regner med at vi har første partiet inne på mandag slik at vi får sendt den ut til alle som har bestilt. I Norge bruker vi samme leverandør som andre norske nettbutikker, så vi får tro det er tilfeldig at noen har fått den på fredag og ikke vi. Vi venter boksene inn fra både norsk leverandør, og leverandører i andre land, og vi vil sende ut en melding til alle som har bestilt på mandag med leveringsstatus..

 

Mail fra zailor

Lenke til kommentar
I mellomtiden spiller jeg gjennom Halo 2 igjen, og grafikken ser _forferdelig_ ut på 720p-TV. Halo 3 kommer til å være fotorealistisk i forhold :|

9553147[/snapback]

Har selv i det siste spilt Halo 2 på 720p prosjektor Størrelse på lerrete er 92" og jeg synes at grafikk er bra for å være fra den tiden... :ermm:

Lenke til kommentar
Forskjell på prosjektor og LCD-TV :)

Jeg har samme problem med vanlige TV-sendinger og DVD-filmer, alt som er mindre resolusjon enn 720p ser ut som om det er filma med mobilkamera.

9553195[/snapback]

Steike, jeg er trøtt, trudde du skrev at grafikk var elendig, ikke at den var elendig på tven din :wallbash:

 

Boffen90 du er plutselig blitt min helt :love: Endelig et bra svar fra Zailor :D

Endret av doffen45
Lenke til kommentar

Boffen90 du er plutselig blitt min helt  :love: Endelig et bra svar fra Zailor  :D

9553239[/snapback]

 

Var bare litt streng, sa bl.a at jeg og mine (fiktive) kamerater alle så seg nødt til å avbestille dersom vi ikke fikk noe konkret info ang leveranse av spillet.

 

Spilte litt 4-player splitscreen på en og samme TV istad (27" LCD), btw.

 

Phantoms på Coagulation. Da snakker vi umulig å finne hverandre. Fett som  faen da. :)

9553261[/snapback]

 

 

It was teh ownz yes. Men BR+sniper på Lockout er fortsatt :love:

Lenke til kommentar
Lockout og Zanzibar er klart de beste mapene i Halo 2. Alle andre er mer eller mindre middelmådig, men ingen er direkte ræv.

 

Zanzibar remaken i Halo 3 blir kanonbra! Ser ut som de har gjort det litt større også..

9553317[/snapback]

Sånn på papiret burde Zanzibar være utrolig bra, men egentlig synes jeg den ikke er i toppsjiktet. Selv går listen sånn i Halo 2:

1 - Lockout

2 - Sanctuary

3 - Ascension

4 - Zanzibar

 

Men vi er som oftest "bare" 6 stykker som spiller System Link.

 

Edit: Og hvis vi snakker våpen er BR best. :thumbup:

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Boffen90 du er plutselig blitt min helt  :love: Endelig et bra svar fra Zailor  :D

9553239[/snapback]

 

Var bare litt streng, sa bl.a at jeg og mine (fiktive) kamerater alle så seg nødt til å avbestille dersom vi ikke fikk noe konkret info ang leveranse av spillet.

 

9553301[/snapback]

Hehe, du er helten min selv om :w00t:

 

EDIT: det jeg skrev havnet inne i quoten :blush:

Endret av doffen45
Lenke til kommentar

"Halo 3 is just a game, yes. But what a game. It’s probably the easiest Gold Award we’ll ever give, as well as being the first. Bungie will be sleeping in beds made of dollar bills after this, and their comfy currency duvet is well deserved." Press Start Online.

Fin quote det der i hvert fall :)

Anmelderen brukte angivelig 12 timer på å fullføre campaign, på heroic vansklighetsgrad (nest vanskeligste). Personlig synes jeg det var i det korteste laget.

Endret av Micern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...