Mala Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) INGEN SPOILERE HER TAKK!! Vennligst rapporter slikt snakk dersom det skulle forekomme Famitsu 10/9/9/9 OXM Australia/Brazil 10/10 og 9/10 VG 5/6 Dagbladet 5/6 Gamer.no 9/10 Gamespot 9.5 IGN 9.5 Eurogamer 10/10 Gametrailers 9.8 Teamxbox 9.7 Spillmagasinet 4/6 1up 10/10 Gamespy 5/5 Gamepro 5/5 CVG 9.7 Gamereactor.no 10/10 Gamesradar 10/10 Gamernode 9.5 Gamer2.0 8.8 Multigamer 10/10 Pro-g 10/10 Worthplaying 9.6 Savingprogress 10/10 Pressstartonline 10/10 Kikizo 9/10 Takk til folket som postet linker i denne tråden Endret 24. september 2007 av Mala Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ikke dårlig. Kanskje det greier å selge noen konsoller i samme slengen. Men det er vel flere spill som har fått bra reviews der borte uten å gjøre noe drastisk med salget. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Blir nok eit ukentlig hopp, ingenting meir. Slik det alltid har vert tidligere. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Dersom du/vi skal ha en resultatstråd for anmeldere, bør du bytte emnetittel til noe mer generelt enn til én review og heller liste opp den ene som har kommet i førsteinnlegget if you catch my drift.. Endret 19. september 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Er jo drit bra det dær da Ååå som jeg gleder meg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Dersom du/vi skal ha en resultatstråd for anmeldere, bør du bytte emnetittel til noe mer generelt enn til én review og heller liste opp den ene som har kommet i førsteinnlegget if you catch my drift.. 9527635[/snapback] Jess, ville bare forhøre meg om ein slik tråd var greit. Vi har jo kjørt noen slik ved Bioshock og Warhawk, så reegnet med det var greit å kunne samle alle sammen i tråd Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Jeg har herved godkjent tråden da den har en gyldig diskusjonsemne (diskutere hvorvidt vi er enige i anmeldelsen eller ikke). Jeg tar ingen anmeldelser for god fisk før noen sitter faktisk med en anmeldningskopi. Det er lett å bli digged når man har slike nyheter og ofte er jo det ren PR. Endret 19. september 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Spillet er region free, så vist noen vil ha spillet billgere (men vente noen dager ekstra levering) så løp og kjøp Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det kommer vel ikke så mange flere anmeldelser før 23. September (kl. 21) når sperrefristen opphører. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Det er mulig Men da er det vel like greit å fange opp alle sammen i ein tråd for de som skulle vere intresserte i det ? Sålir det litt mindre tråder å følge med på også Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Stoler ikke særlig på Famitsu sine anmeldelser, men håper de kommende er like positive. Lenke til kommentar
Micern Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Kan du gi en begrunnelse for hvorfor du ikke stoler på Famitsu? Det er tross alt, om ikke verdens så i alle fall Japans mest anerkjente spillmagasin ... Etter min mening er ratingsystemet deres også mye bedre enn de fleste andres. Koster vel biff å ha 4 anmeldere til hvert spill, men det har tydeligvis Famitsu råd til. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 At de gir ut 4 karakterer framfor bare én er selvsagt bra. Da får man en viss bredde. Grunnen til at jeg tar anmeldelsene deres med en lype salt, er ryktene om at de gir ut en såkalt "høflighetskarakter" - dvs. at de ikke ville finne på å slakte et spill leserne deres ser fram til. Om dette er sant eller ikke vet jeg ikke helt sikkert, men om du tar en rask gjennomgang av karakterene de setter, er det ikke umulig at det stemmer. Jeg stoler hvertfall ikke blindt på dem. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ser jo ut som gode scores for Halo 3, men hva er det de bedømmer her egentlig?? De tallene må jo stå for noe da, som grafikk, spillbarhet, story osv... Noen som vet dette?? Lenke til kommentar
Frecke Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ser jo ut som gode scores for Halo 3, men hva er det de bedømmer her egentlig?? De tallene må jo stå for noe da, som grafikk, spillbarhet, story osv... Noen som vet dette?? 9529417[/snapback] Bare en overall score fra 4 folk. Famitsu gir mange rare karakterer til spill, de er japanske tross alt og har ofte helt annerledes smak. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Den beste anmelderen er deg selv, enten så liker du det ellers så gjør du det ikke men klart det sier litt mere om flere anmeldere enten slakter eller roser ett spill opp i skyene, man blir jo tross alt litt mere intressert i produktet. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg stoler ikke blindt på deg, men sånn er det Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Høres jo meget bra ut dette her. Blir spennende å se hva andre sier etterhvert. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Virker som en god start, især at det fikk 37/40 at ett japansk blad. *glede seg* Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Virker som en god start, især at det fikk 37/40 at ett japansk blad. *glede seg* 9531068[/snapback] Tja ifølge Kotaku fikk Halo 2 den samme scoren. Halo 2 got the exact same score when it was released in Japan and the big black box didn't exactly become an overnight sensation. What should be interesting is seeing the U.S. reviews later this week. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå