Gå til innhold

SPM om "Wightslayer sverdet" i FF3 DS

TheOats

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man får det sverdet ganske tidlig i spillet, og etter jeg fikk jobber kunne ikke warrior bruke det, bare red mage :/ Hvorfor er er det slik?

9527381[/snapback]

Det er sånn spillet er designet. Dvs at enkelte jobber bare kan bruke enkelte typer våpen og armour. Ganske vanlig i rollespill. I de veldig mange spill er det jo sånn at magic users bare kan bruke lett armour og mer defensive våpen, mens krigere ofte har tung armour og offensive våpen. Jeg regner med at det er slik for å balansere spillene, slik at det ikke blir alt for lett å spille med en viss type jobb/class.

Lenke til kommentar
Man får det sverdet ganske tidlig i spillet, og etter jeg fikk jobber kunne ikke warrior bruke det, bare red mage :/ Hvorfor er er det slik?

9527381[/snapback]

Det er sånn spillet er designet. Dvs at enkelte jobber bare kan bruke enkelte typer våpen og armour. Ganske vanlig i rollespill. I de veldig mange spill er det jo sånn at magic users bare kan bruke lett armour og mer defensive våpen, mens krigere ofte har tung armour og offensive våpen. Jeg regner med at det er slik for å balansere spillene, slik at det ikke blir alt for lett å spille med en viss type jobb/class.

9527843[/snapback]

Ja jeg vet at rollespill vanlig vis er slik ja. Jeg fatter bare ikke hvorfor ikke en kriger ikke kan bruke et mektig sverd.

Det er kanskje litt magisk, så bare red mage kan bruke det eller noe :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...