Gå til innhold

Desperate Housewives sesong 4, USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens episode var bra den! Men hva var tegninga med Dylan som faren fant ut? at Hun ikke var datteren hans alikevell? men det med det kuttet på armen, det var ikke samme jenta på videoen som hun som bor med kathrin nå? For man husker jo fra tidligere at Hun ( dylan(?) ) ikke husker noe fra barndommen. Så jeg tror hvertfall at det kan være den ekte datteren til han frank ( sheriffen ) er en annen plass.

 

Også så det jo ut som at edie skulle kjøre avgårde for en stund? er hun ute av serien eller??

 

Koslig at Susan endelig fikk barnet sitt ut av magen da :)

Var endel som skjedd denne episoden , blant annet at Bree fortalte hemmeligheten om Benjamin :)

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar
jeg tror at kathrin drepte den ekte dylan, vi så at kathrin dro til en grav for et par episoder tilbake.

 

Ja, ellers en herlig episode, en av de beste så langt i denne sesongen

 

Kvifor sko hu drepe Dylan ? For at ho visste at ho drepte xen eller kim d va ? Kan umulig vere så slem vel.

Lenke til kommentar
hva skjer med den 5 år etter greia på slutten?? Noen som skjønte noe av det? og hvor var Mike??

 

Jeg aner ikke. Så ut som om detta var den siste episoden av Desperate Housewives. Så ut som om alle var lykkelige da. Det eneste jeg savna var egentlig Mike og Carlos på den siste 5 år senere greia. Enten så er Mike død eller de har skilt seg. Hadde egentlig ikke regna med at ungene til Lynette og Tom skulle ende opp som noen punk ass kids da men hehe. Morsomt.

Lenke til kommentar
Dette er ikke siste episode av DH, bare for denne sesongen. Kommer mer DH i høst.

 

Men, uff, jeg skjønner virkelig ikke hva som kan ha skjedd med Mike. Jeg likte Mike og Susan, de var så perfekte sammen. Ellers en fantastisk sesongavsluttning :)

 

Teorien min er at han begynnte på narkotika igjen. Enten så har han wasta alle pengene sine på Julie for skole ellerså har han begynt å tenke på skole for Maynard og presset ble for stort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...