bruno99 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg gjenter: Han (ORSON) ble kastet ut av Bree da det ble avslørt at han kjørte på Mike! Leste det ja, men gjentok første såærsmålet mitt Noen som vet om Carlos får tilbake syntes eller om han forblir blind for alltid? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Er det faren hennes, eller er det en jævel? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Er det faren hennes, eller er det en jævel? Antagelig en psykotisk jævel. Er i hvertfall noe lugubert med han. Skal ikke utelukke sannsynligheten for at han er faren hennes, men virker som om det bare er en gal fyr som er besatt av Katherine og dattera. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Han kan ikke være bare "en gal fyr besatt av dem". Han har tydeligvis spilt en rolle i livet deres før. Jeg tror ikke han er faren, men helt klart en person Katrerine har kjent før og tydeligvis misliker. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Dagens ep, kul den. Håper ikke det blir noe mellom Edie og han typen til Bree. Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Seff er det ein gal fyr. Om d et er faren eller ikkje er uvesentlig i den forstand at han her har skumle hensikter. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 var en bra episode det, virker jo ganske så sikkert at det er faren nå da. ettersom moren har møtt han, hun virket veldig nervøs og redd for han. Så om han har forandra seg eller ikke er jo ett spørsmål. Men han er generelt en skummel person virker det ut som og jeg også syntes at edie og orson blir for teit ;P Bree og orson er ment to be, begge skal ha alt perfekt. Og ryddig osv ;P Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Likte dagens episode. Syke jentunen som lurer guttene til å hoppe fra taket med paraply. Håper de kvitter seg med henne... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Likte dagens episode. Syke jentunen som lurer guttene til å hoppe fra taket med paraply. Håper de kvitter seg med henne...Jeg må innrømme at jeg digga den jentungen og håper på masse intriger fra henne fremover.Minnet meg om en film som heter Joshua. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Leste det ja, men gjentok første såærsmålet mitt Noen som vet om Carlos får tilbake syntes eller om han forblir blind for alltid? Ingen veit, men jeg håper han får synet tilbake. Blir så teit om alt med Gabrielle og Carlos skal handle om at han er blind hele tiden. Misliker Kayla sterkt, syke unge. Som Lynette sa.. "apple....tree?". Håper hun forsvinner ut av serien snart. Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hun Kayla er skummel ja. Ikkje lett og forsvare seg mot eit sånn sicko kid. Håper bare Tom sjønner opplegget. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Enig, hun er så herslig den ungen. Hva tror dere hun dama som bor hos gabby og dem driver med? dop? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 ja det er nok dop du , blir spennende i neste episode vil jeg tro har sett trailer Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 hmm, skal se om jeg finner...men det var next week on desperate housewives på min episode. helt i slutten. http://www.youtube.com/watch?v=a_fWixe1z5I <-- det var denne alt er på youtube (^^,) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 hvem er denne 'syke jentungen' ? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jenta Tom har sammen med en annen dame (som er død) og som nå bor sammen med Tom, Lynette og deres 3 barn . Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 åh. viste ikke at det var en dritunge.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Typisk at Tom klikker i vinkler, for ungen hans er en engel. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Håper ikke hun som bor med Carlos og Gabby driver med dop. Håper det heller er noe som overasker oss liksom. Dop hadde vært litt kjedelig og altfor forutsigbart Og åper ikke de bare "kvitter seg" med Kayla. Klart hun er en drittunge, men serien hadde jo ikke vært noe gøy om det ikke var noen gale personer med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå