Cryflopp Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 ahhh da så hehe er så vant med å se fra usa sine sendetider at jeg har helt detti ut av norsk tv Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hehe, emne heter jo "Desperate Housewives sesong 4, USA-sendinger." Så er ikke så merkelig at du trodde det var USA-sendingene det var snakk om. Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg fikk ikke med meg dagens episode. Hvilke episode gikk idag? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Tornado episoden gikk i Norge hvertfall, veldig spennende! Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 virker som noen (les= en person)her hadde lest diverse spoilere, og postet en teori om hva som skjedde med Dylans far, og videre prøvd å late som at denne teorien var ens egen. . Den som har gjort det, uff... Uansett, synes enkelte aspekter ved dagens episode var litt forutsigbare. Men, ellers superglad for at DH er tilbake. Gleder meg til homsene kommer tilbake, de var så tragikomiske Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 virker som noen (les= en person)her hadde lest diverse spoilere, og postet en teori om hva som skjedde med Dylans far, og videre prøvd å late som at denne teorien var ens egen. . Den som har gjort det, uff... Uansett, synes enkelte aspekter ved dagens episode var litt forutsigbare. Men, ellers superglad for at DH er tilbake. Gleder meg til homsene kommer tilbake, de var så tragikomiske DH? Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Edit: feeil Endret 16. april 2008 av Hypernurket Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 DH? DH= Desperate Housewives Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det var "pause" mer enn lenge nok i alle fall! Utrolig godt å endelig få sett en ny episode. Nå venter jeg bare på at de andre seriene skal starte opp igjen.. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det var en ganske bra episode egentlig. Lurer på om dette kan føre til at det blir krig mellom Rick og Tom ettersom mye tyder på at Tom satte fyr på restauranten til Rick. Personlig tror jeg ikke Tom ville dratt det så langt at han satte fyr på shappa hans. Mer spennende er jo at Julie nå vet at Orson kjørte over Mike. "I'm sorry Mike, I'm sorry I ran you over". Btw, hvem tror folk at han duden helt på slutten var? Han som satte rød ring rundt bildet av datteren til Katherine. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Personlig så tviler jeg også på at det var Tom som svei av Rick sin restaurant. Men det kommer nok til å bli mye intriger og krig rundt akkurat det ja. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Er det noe sladder fra usa?? Jeg følger med på tv. har ikke orka å lasta ned noe enda. Skulle vel ha gjort det. Kræsjer jo med CSI. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Tja... mannen til Bree begynner å gå naken i søvne fordi han har dårlig samvittighet overfor Mike. Han avslører overfor "stedattera" til Mike at han er lei seg for å ha kjørt på han, men det er i søvne og han vet ikke at han har gjort det. Han går naken i søvne og Susan møter han splitter naken 2 ganger. Gabi skaffer seg handikappsticker til å ha i bilen sin for å få de beste parkeringsplassene, og havner i "slåsskamp" med en rullestolbruker. Bree og Catherin blir venninner Han som jobbet i resturanten til Tom og Linette skal starte en ny resturant på andre siden av gaten. Tom er sjalu fordi Linette svermet litt for fyren tidligere, og kaster en murstein igjennom vinduet på resturanten hans. Han innrømmet det overfor Linette. Noen dager senere er det noen som setter fyr på resturanten, og Linette tror det er Tom. Endret 21. april 2008 av L_C Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 jeg tror det er barna til tom og lynette som satte fyr på restauranten til Rick, siden de ettertrykkelig viste at de hørte krangelen mellom moren og faren. Ellers en super bra episode, scenen med Gaby og rullestol-mannen, var veldig morsom! :!: Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 kansje det er noe i det... Jeg tviler i alle fall på at Tom gjorde det. Hadde han villet tenne på resturanten hadde han gjort det istedet for å kaste murstein liksom.. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 jeg tror det er barna til tom og lynette som satte fyr på restauranten til Rick, siden de ettertrykkelig viste at de hørte krangelen mellom moren og faren. Ellers en super bra episode, scenen med Gaby og rullestol-mannen, var veldig morsom! :!: God teori, godt mulig. Ellers ville vi kanskje ikke sett dem? Er nesten 100% sikkert at de gjorde det. Kjempe-episode, var fin den. Eneste som er så kjedelig for meg er hvordan det går med Kathrine og Dylan. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Sonja du gjetter deg alltid til riktig svar! Selvfølgelig er det ungene.. Jeg vet ikke om jeg vil at Orson som skal bli oppdaget og få kjeft, eller om Julie skal bare holde kjeft. Jeg liker han litt. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 I neste episode får Mike vite at det var Orson som kjørte over han... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 nei søren. jeg spurte om en ting til her, men tråden ble ikke med. snodig. jeg prøver på nytt: Hva er greia med den nye familien som flyttet inn? Jenta som ikke husker noe fra barndommen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå