prada8 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Offameg, må for guds skyld ikke glemme Ida Lenke til kommentar
GossipGirl Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hva med eksen til Adam, hun gærne dama.. Tror også hun døde. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hva med eksen til Adam, hun gærne dama.. Tror også hun døde. Ja, hun havnet vel oppi et tre. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hva med eksen til Adam, hun gærne dama.. Tror også hun døde. Ja, hun havnet vel oppi et tre. Joda, men jeg tenkte på Personer som er generelt kjent til Wisteria Lane. Alle i Wisteria Lane vet hvem Victor og Ida var, men når det kommer til en random kjerring som dukker opp rett før tornadoen, og er klart sinnsyk så bryr jeg meg ytterst LITE om det. Vil påstå at de kunne ha brukt hu mye bedre til serien en eller annen gang senere mtp utpressing ellerno. Kunne ha vært sesong slutt ellerno hvor hu pressa de for penger så Adam og Kona måtte ha flytta fra Wisteria Lane. Men nå har jo Adam og Kona blitt separert da ettersom hun tydligvis skal ha gjort noe sinnsykt skrudd. Skal jeg tippe på hva hun har gjort, så vil jeg gå for at hu har utsatt dattra for elektro sjokk behandling en eller annen Psykriatisk Avdeling i Chicago ellerno. Har lest et eller annet sted at det kan forårsake store hukommelsestap. Er det noe annet enn det (som jeg tviler sterkt på) så må det var hypnose eller et "uhell" eller et eller annet sånt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Å oppleve noe fælt kan være nok til at man får hukommelsestap. Husker dere at det var ett rom dattera ikke fikk lov til å oppholde seg i i huset deres på wiseria lane? Det var noen stygge "sår" i tregulvet som var skjult under et teppe/en fillerye . Skal jeg tippe .. mora til jenta drepte faren der . Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 eller jenta drepte faren sin.... Lenke til kommentar
GossipGirl Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hva med eksen til Adam, hun gærne dama.. Tror også hun døde. Ja, hun havnet vel oppi et tre. Joda, men jeg tenkte på Personer som er generelt kjent til Wisteria Lane. Alle i Wisteria Lane vet hvem Victor og Ida var, men når det kommer til en random kjerring som dukker opp rett før tornadoen, og er klart sinnsyk så bryr jeg meg ytterst LITE om det. Vil påstå at de kunne ha brukt hu mye bedre til serien en eller annen gang senere mtp utpressing ellerno. Kunne ha vært sesong slutt ellerno hvor hu pressa de for penger så Adam og Kona måtte ha flytta fra Wisteria Lane. Men nå har jo Adam og Kona blitt separert da ettersom hun tydligvis skal ha gjort noe sinnsykt skrudd. Skal jeg tippe på hva hun har gjort, så vil jeg gå for at hu har utsatt dattra for elektro sjokk behandling en eller annen Psykriatisk Avdeling i Chicago ellerno. Har lest et eller annet sted at det kan forårsake store hukommelsestap. Er det noe annet enn det (som jeg tviler sterkt på) så må det var hypnose eller et "uhell" eller et eller annet sånt. Det var aldri spørsmål om hvem DU brydde deg om døde, det var spørsmål om HVEM som døde. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hvordan kan du si at Ida er generelt kjent i seiren? Heheh.. Ja, jeg tror og jenta drepte faren.. Men hvorfor? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg har mer troa på at mora drepte faren. Kanskje jenta ble vitne til det og fikk sjokk slik at hun ikke husker. Hun var vel ikke gamle flisa da de flyttet derfra så det skal vel godt gjøres å drepe en voksen mann. Men kan hende du har rett. Blir veldig spennende å se. Er ikke alt for lenge igjen nå.. synes ventetiden har vært fryktelig lang! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) da var dagens episode sett. må si at susans cousin var ganske morsom lo litt når susan var på besøk hos mike og hørte en jentelatter igjennom telefonen når hun prata med han ellers så fikk jo vite litt mer av hva som skjedde mellom Katherine og ex-mannen hennes. Endret 14. april 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 da var dagens episode sett.må si at susans cousin var ganske morsom lo litt når susan var på besøk hos mike og hørte en jentelatter igjennom telefonen når hun prata med han ellers så fikk jo vite litt mer av hva som skjedde mellom Katherine og ex-mannen hennes. Det som blir spennas blir jo å finne ut om eksen hennes faktisk døde av slaget med den lysestaken da. Forresten, var det stein korset i hagen hennes eller i en eller annen skog? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) så ut som det var ute i skogen en plass. Jeg vil tro det er ex-mannen som er begravd ute i skogen en plass. Men det er jo bare noe jeg tror, dem kan jo overraske oss med noe blir som du sa spennende å se Endret 14. april 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er nok eks mannen ja som ligger og hviler ;P Var en spennende episode, hvor dama til Carlos overraska:D Husker ikke navnet hennes. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Da deltar jeg også i denne tråden. Begynte å se USA-episoder på den 7 eller 8 episoden av denne sesongen. Er det bare meg som ikke syns at Mayfair's ikke er så veldig spennende og bare klenget på Wisteria Lane? Eneste som er moro å se på med den situasjonen er Adam, han husker jeg fra andre serier som Pizzagjengen og en annen jeg ikke huske navnet på xD, artig skuespiller det =) Litt spennende er det jo, men som sagt, det virker klenget på. Finfin episode (den nyeste). Carlos' sin blindhet er rar syns jeg, men spennende. Håper han får synet tilbake. Syns hele Victor Lang-greia var knall =) (selv om det ikke var en del av episoden, men trekker det likevel frem). Bree har emotionale stunder med alle folka xD Først Susan så Lynette Er ikke så veldig mye å si der da... Alltid litt morsomt med Susan og alt det rare som skjer der. Jeg skjønte med en gang at det ikke var dattera til Katherine oppi senga, men henne selv xD Og Mike er vel snart ute av rehab? Lynette er det vel ikke så veldig mye å si om, morsomt å følge med på henne og Og det var det? Utelukker Edie da, hun er bare en meddler oppi det hele. Und dæzz dæzz. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg syns Susan og alt som har med henne å gjør er kjedelig. Hun er kjedelig. Det er Gabby og Bree som skaper gode historier Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hva skjer med Paul? Sitter han fortsatt og koper i fengsel eller? Og sønnen til Mike, han som fikk masse millioner av bestefaren, har han forsvunnet for jordas overflate eller? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Er det noen som kan fortelle meg om Tom og barna overlevde tornadoen? Eller om de er hardt skadet eller hva? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) hvilken episode var idag på TV2? Endret 15. april 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 eh visst du har sett siste episode så ser du at tom og barna er i fint stand Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 eh visst du har sett siste episode så ser du at tom og barna er i fint stand Ikke den "Norske versjonen" Men da vet vi det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå