mushi Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Synes jeg leste noe om til våren. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 nei tviler siden jeg så nå nettopp greys anothemyhar kommet til episode 19/25 på tirsdag Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 wohoo endelig en ny episode, episode nr.10 vises i usa i dag Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 herregud for en sesongavslutning! fytti rakkern... jeg fikk gåsehud. grein som bare det. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) bra episode det, lurer veldig på hva adam og dattera fant ut om moren og hva hun prøver å holde skjult. carlos blind , uffda.. likte han jeg og han vil jo bli helt anderledes om an er blind. Endret 7. januar 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Når kommer ep11? etter det jeg vet kommer det ikke noen episode 11, da det var sesongavsluttning Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Kan noen forklare meg kort hva jeg har i vente (tenker på episoden som går på tv2 nå). Hva er det egentlig de skjuler (de nye naboene, og denne jenta som ikke husker noe)? Og hvorfor skjer det jeg leste i spoileren over. Var det ikke noen som døde også? Under en tornado el noe.. Kom igjen... noen gi meg en saftig spoiler Endret 7. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det er ingen som vet hva de skjuler, og det begynner å bli irriteranes! Det var bare Victor (mannen til gaby)som døde i tornadoen. Ep 9 skulle ha oss til å tro at hele familien til Lynette også døde, men det er altså ikke tilfelle. Carlos mistet synet pga tornadoen, som ødela hele Wisteria lane nesten. Regner med det er ok at jeg skriver dette her, siden tråden heter sesong 4 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Det er ingen som vet hva de skjuler, og det begynner å bli irriteranes! Det var bare Victor (mannen til gaby)som døde i tornadoen. Ep 9 skulle ha oss til å tro at hele familien til Lynette også døde, men det er altså ikke tilfelle. Carlos mistet synet pga tornadoen, som ødela hele Wisteria lane nesten. Regner med det er ok at jeg skriver dette her, siden tråden heter sesong 4 Sånt skriver man i spoiler. Men noen som vet om dagens episode går på reprise på zebra eller noe? Stanger med CL i dag Endret 11. mars 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Prada trenger ikke å skrive det i spoiler, siden denne tråden følger USA-sendinger. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Prada trenger ikke å skrive det i spoiler, siden denne tråden følger USA-sendinger. Har ikke noe med saken å gjøre, kan jo godt sette det i spoiler bare for å ikke ødelegge for enkelte av oss? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har alt med saken å gjøre. Tråden er forbeholdt de som følger det amerikanske sendeskjemaet. (les trådens overskrift) Her diskuterer vi episodene åpent, vi kan ikke sette alt i spoielrtags, bare for å ta hensyn til alle de som tilfeldigvis skulle titte innom tråden. Du som følger det norske sendeskjemaet, kommer i denne tråden på eget ansvar. Blir feil om du skal be alle i denne tråden å sette alt i spoilertags. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 OK, jeg får holde meg unna denne tråden jeg da Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Trenger ikke å holde deg unna tråden, jeg sier bare at du bør regne med kraftige spoilere når du er innom tråder som følger USA sendeskjema. Blir spennende å følge med på utviklingen videre i Wisteria Lane Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 etter mine kilder så kommer neste episode : April 13th, altså natt til 14. gleder meg , har vært lang pause nå... den forsetter selvsagt på sesong 4 videre, 4x11. Desperate housewives er spennende nåfortiden , etter den stormen og det Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Den lange pausen har jo vært på grunn av streiken, og ingenting annet Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det er ingen som vet hva de skjuler, og det begynner å bli irriteranes! Det var bare Victor (mannen til gaby)som døde i tornadoen. Ep 9 skulle ha oss til å tro at hele familien til Lynette også døde, men det er altså ikke tilfelle. Carlos mistet synet pga tornadoen, som ødela hele Wisteria lane nesten. Regner med det er ok at jeg skriver dette her, siden tråden heter sesong 4 Det var jo ikke bare Victor som døde i tornadoen da. Du glemmer Ida, hu som familien til Lynette var sammen i kjellern med. Hun døde ettersom det ikke var plass til hun i trappa. Og victor fikk en planke gjennom magen sin så ergo. 2 personer døde under tornadoen i Wisteria Lane. Victor og Ida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå