Sonja84 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 forholdet mellom mike og susan er så bra, så det er veldig trist at susan har gått over til en annen mann. MEN, det må være en god forklaring på det, og jeg krysser fingrene for at de kommer sammen igjen. For øvrig, så er det faktum at de har hoppet 5 år frem i tid, ikke en dårlig ide. Det gir rom for flere morsomme historier. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Du har vel et poeng med at det gir rom for flere morsomme historier. Er vel heller jeg som er nervøs for at det ikke skal bli som samme gamle Desperate Housewives :> Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg tviler på at når de begynner igjen så har de hoppet over 5 år. Det vi så sist tror jeg egentlig bare var for moro skyld.. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 det har blitt bekreftet at når sesongen starter, så har man forflyttet seg 5 år frem i tid. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg tviler på at når de begynner igjen så har de hoppet over 5 år. Det vi så sist tror jeg egentlig bare var for moro skyld.. Hadde jo ikke vært like gøy å se om du visste hva som ville skje i fremtiden ;p Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 da er det ikke de samme skuespillerne som spiller Parker og tvillingene osv. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Dytter denne litt jeg.. eller har det kommet en ny tråd for siste sesong?? Jeg skal se nye fruer i kveld (laste ned). Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 i hvilken sesong er det susan springer etter en bil i brudekjole? plis svar!! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Dytter denne litt jeg.. eller har det kommet en ny tråd for siste sesong?? Jeg skal se nye fruer i kveld (laste ned). yes it has, https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1015076&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå