Onyx Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Velkommen til dere som skal følge med USA-sendingene av Desperate Housewives sesong 4! Fruene starter på sin 4. sesong med nok et par intriger og alt av personlige problemer til nabokrangler. Sesongen har premiere søndag den 30. september på ABC og vil bli sendt hver uke (med forbehold om pause). Ved å gå inn på hjemmesiden kan du se en sniktitt på hva vi har i vente. Kjør diskusjon. Endret 30. april 2008 av Onyx Lenke til kommentar
andreas Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 jeg elsker og se hvor fru(e)strert det går an og bli! Lenke til kommentar
andreas Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 jeg husker ikke nesten noen av navnene på fru(strert)ene. det er sååååå lenge siden jeg så dem sist (før sommer ferien) håper og se dem igjen snart på tv2! :!: lurer på hva som vil skje? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 desperate housewives er konge serie, ser fram til sesong starten. For dere som har lest spoilers osv så er det utrolig mange nye fjes som kommer ;P gleder meg Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 ser frem til denne sesongen ja frusterte fruer har humor og drama i seg , veldig underholdene Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har fremdeles til gode med å se sesong 3 jeg. Oppdaget først for et par måneder siden at jeg hadde fått sesong 2 på dvd i gave for en stund tilbake. Så når jeg var ferdig med den sesongen, så var 3'ern allerede godt i gang. Får se om jeg får tatt igjen tvsendingene etterhvert ved hjelp av.. visse muligheter.. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 jepp i morgen er det sesong start på season 4 i usa da ;D gleder meg... blir godt å se fruene igjen Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 skulle akuratt til og skrive det samma cry. fyfaen i morra gleder jeg meg, har så trua på denna sesongen av desperate housewives, med så mange nye kule karrakterer på lista. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 da var første episode i sesong 4 sett, må si det var en bra sesongstart... i og med vi snakker usa sendetider så trenger jeg ikke ta i spoiler det som har blitt vist. syntes synd på lynette :s og jeg tror at folk vil finne ut at bree ikke er gravid.... var litt tåpelig det som sjedde på den festen og er noe mystisk med de nye naboene, var ett eller annet som sjedde med datteren dere, i think abuse ? håper at carlos får seg vekk fra edie jeg, hun begynner å bli litt sånn crazy sprøtt det hun gjorde med å henge seg rett før han kom inn slik at han skulle redde henne :s Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 eedee eller hvordan det skrives, liker ikke hun. Da carlos og hun andre være sammen;P men morsom episode, Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Fin start dette her. Blir spennende å se hva den nye familien har gjort mot sin datter - eller om noe annet har skjedd henne. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hun virker litt rar, alt det hukomelse tapet osv. Gleder meg til folka finner ut om den fake graviditeten. Da blir det rabalder Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Det var veldig bra start på sesongen, jeg fikk nesten tårer i øynene da Lynette tok av seg parykken og fortalte til venninne sine at hun har kreft. Det var noen morsomme episoder også, som da Bree var i butikken- og den irriterende gamle dama skulle ta på magen hennes, eller da susan tror hun er i menopausen, og sier til mike "I think we are doomed!!" i det hun løper bort. Rett og slett en knallbra serie, love it. Forresten noen som fikk med seg at Eva Longoria har blitt til Eva Longoria Parker jeg synes det er søtt at hun bruker navnet hans. Endret 7. oktober 2007 av sonja84 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 nettopp sett episode 2 ... må si dette kan bli spennende. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor jeg tror det vil være bra å få fjerna edee fra serien jeg fordi om jeg tror ikke hun forsvinner med det første selv om carlos ansatt noen til å få henne avgårde. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har sett de 2 første episodene nå. Synes de fikk kjørt igang serien på en god måte. Gleder meg til å følge med videre... Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Lurer virkelig på hva den nye naboen-Katherine skjuler, spennede, men håper de ikke bruker hele sesongen på den ene historien. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvorfor er det ingen som poster noe her lengre? De nye naboene som er homo, virker utrolig irriterende, uff! Personlig venter jeg på til historien om Brees påståtte graviditet/barn kommer ut, lurer på hvordan de andre kommer til å reagere. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg tror noe har skjedd med den originale ungen til nye naboene og de har kanskje kidnappet en annen. Morsomt at homsene tar igjen Lo godt når jeg så hvor sint hun ble. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 fyfaen, sinnsjuk vill episode da folkens. hohoh fantastisk bra ;P Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ok har et sprørsmål vil ikke vite SPOILERS men når vil dette komme på tv2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå