loddebolten Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Selv er jeg mest opptatt av prisnivået vi kan vente oss.Hvor de "gamle" CPU,ene havner i pris blir spennende også.De fases vel ut ganske fort men blir artig å se om det kan bli duket for et "kupp" når prisene muligens går ned på disse.Jeg kjører i dag på en E6700 (stock) og har lyst på mere guffe rundt juletider.Har siklet litt på en E6850 siden den går for ca 2000,- men er usikker på hva vi kan vente oss av priser på 45nm.Hva tenker dere der ute om saken ?Sikre seg en billig E6850 nå eller vente å få bedre ytelse til samme pris ? Selv skal jeg ikke klokke med det første men det er alltid av intresse hvor godt klokkepotensiale er på nye ting så alle rykter om klokking er velkomment.Håper noen kan hive seg på og beskrive hva de kjører på i dag og hva du planlegger ved oppgradering til 45nm.(eller en dagens 65nm.) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg venter på 45nm ja, men jeg gidder ikke å vente med å kjøpe fordetom Jeg skal hente min Q6600 på posten i dag Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Liker ikke å vente jeg heller,mulig jeg sprekker og bestiller E6850.Den blir vel uansett lett å selge igjen for en brukbar pris.(drømmer om Quad på 3ghz) og det får vel du lett ved å klokke Q6600. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Liker ikke å vente jeg heller,mulig jeg sprekker og bestiller E6850.Den blir vel uansett lett å selge igjen for en brukbar pris.(drømmer om Quad på 3ghz) og det får vel du lett ved å klokke Q6600. 9527547[/snapback] Jeg har planer som ligger nærmere 3,6 Ghz jeg Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Kjøpte en "midlertidig" [email protected] på Ebay.Den kostet hele $190 flunk ny Planen er å bruke den til 45nm ankommer. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Alle venter vel på 45nm? Tviler at jeg går for en av de første. Venter heller litt, og ser hva som kommer evt. prisfall. Men kan hende fristelsen tar overhånd. Vi får se Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Ser ut til at det blir en Q på 3ghz som kommer først.Den blir neppe billig. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Feil. Det blir en QX som kommer først, og sånn er det alltid når en ny prosessorfamilie kommer ut. Den kommer nok til å koste ca 8500,- tenker jeg. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Selfølgelig..jeg glemte den X,en.Og jeg tror nok du dessverre har rett med prisen du angir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå