Gå til innhold

Hvordan oppbevare mobilen i lomma og unngå riper

Hansforum

Anbefalte innlegg

De fleste mobiler i dag får relativt fort riper. Mykt plast sammen med nøkler, småmynt og kortholdere gjør sitt. Det går jo ann å være konsekvent å ikke ha slike ting sammen med mobilen, men hey, fra tid til annen så skjer det, og vips så har du en ripete stygg mobil.

Jeg tenkte på en eller annen tynn "sokk" å ha rundt. Enkelte mp3 spillere og noen mobiler har det. Hvordan har du løst det problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg for min del har aldri noe annet i lomma sammen med mobilen. Men som du sier så finnes det mye forskjellige "sokker" osv. I tillegg til silikon-skin som skal sitte rundt telefonen til en hver tid. Disse har luke til skjermen, så det blir vel muligens riper på den uansett? Det kan jo kombineres med beskyttelses-film for skjermen.

Lenke til kommentar

Veske i beltet er veldig poppis i Alabama og Georgia sammen med hocky sveis vet jeg. ;)

Ha den i lomma uten andre gjenstander i lomma. Funker som bare det. Evt kjøp en sokk eller hva det nå kalles på Elkjøp o.l. butikker. Får ganske mange varianter i alle mulige trendy farger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...