Distressor Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Jeg kjøpte meg nettopp en Nokia 6120 Classic med Bluetooth, 3G og alt mulig annet. En kamerat av meg bruker Sony Ericsson'en sin som modem via Bluetooth på DELL-laptop'en sin, og jeg har lyst til å gjøre det samme med Macbook'en og telefonen min. Jeg står rett og slett dønn fast - noen som kan gi meg en innføring i hvordan jeg går frem? Edit: fant litt info på nettet, men telefonen står fortsatt ikke i modemlista som OS-X kommer med... Edit 2: Aight, fant det ut... bare jeg som var litt dummere enn normalt Endret 19. september 2007 av Zabulon Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 hehe. Er ikke alltid like lett. Vær oppmerksom på at det fort kan bli dyrt Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 hehe. Er ikke alltid like lett. Vær oppmerksom på at det fort kan bli dyrt 9529388[/snapback] Jah! En kamerat av meg erfarte smertelig at det kan bli rådyrt - særlig om man skulle være så dum å bruke telefonen som modem i utlandet! Tror han endte opp med å betale 7000 kroner for en halvtimes surfing jeg. Sykt. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Vel.. Om man er dum nok til å bruke mobilen som modem i utlandet kan man bare takke seg selv. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Vel.. Om man er dum nok til å bruke mobilen som modem i utlandet kan man bare takke seg selv. 9531956[/snapback] Visste vel at det var kostbart, men ikke at det var så latterlig dyrt. Du kan vel være enig i at 7000 kroner for å laste ned rundt 50 megabyte er litt i overkant, og latterlig mye mer enn utgiftene teleselskapene har i forbindelse med dette? Det er selvsagt dumt å ikke sjekke hva prisene faktisk er før man gjør dette, det er jeg enig i, men dette er jo tydeligvis såpass dyrt at teleselskapene helst vil at man ikke skal benytte seg av det. Det var forøvrig Danmark vi var i. Endret 20. september 2007 av Zabulon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå