Whipblaster Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) hei. jeg kjøpte en MH furia for noen dager siden, men det var en tikkelyd i kjede og jeg fant ut at gummien under kjede var utslitt så kjede subba borti metall. har søkt litt på nettet men finner ikke noe slikt som jeg trenger til salgs, noen tips til steder hvor jeg kan få tak i det? bilde ligger i vedlegg Endret 19. september 2007 av Whipblaster Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Vært borti det problemet mange ganger, og ser ikke ut til at man får bestilt det på nettet ihvertfall. Hvis det er viktig for det å ha ny så er nok å kontakte en motorhispania-forhandler det eneste du kan gjøre edit: tenkte gummien ved drevet framme jeg, men tror det gjelder det samme for alle sånne gummiklosser Endret 19. september 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Behøver ikke kontakte en motorhisphania-forhandler.. Bare kontakt en hvilken som helst mc-forhandler, så ordner nok de dette Edit: Lurt å stramme kjedet Endret 19. september 2007 av HondaOlav Lenke til kommentar
Whipblaster Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 kjedet er strammet, kjede var bare veldig slakt på bildet..vet dere den delen heter da? Lenke til kommentar
storkers Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 delen heter chain guide..det er ikke et "must" å ha den dær,den kan skrues av til du får tak i ny.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå