J0kke Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 har som sagt vært så lur at jeg kjøpte meg en mini-itx maskin.. jadda.. leste ikke en test før jeg slo til hehe.. sier litt om meg.. men uansett.. den funka helt strålende inntil lyden plutselig blei helt ødelagt.. rimelig skurrete.. så endte det opp med at alle media filer hakker/spiller slow-motion.. mp3, mpg, divx osv.. prøvd å reinstallere alt som går an.. eneste tillegget jeg har på maskina er et Sigma Xcard.. kan det være det innebygde skjermkortet som tuller? eller ram eller.no?? pls HJELP!! Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hvilken Epia er det du har kjøpt da? Det spiller ingen rolle, jeg er bare nyskjerrig. Aner desverre ikke hva du kan gjøre med problemet ditt. Sigma skulle vel være et godt kort, tror jeg? Lenke til kommentar
J0kke Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Via Epia mini-itx 800mhz.. Sigma kortet er bra.. men håper det ikke er en konflikt mellom det kortet og hovedkortets skjermkort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå