AllFather Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 først av alt,jeg har aldri før sett mer patetiske mods en det som er på dette forumet. Skulle tro det var en gjeng med fjortiser som kompenserer for noe nedentil. Så til saken: jeg trenger regedit.exe filen for windows xp (norsk), ikke kom med alle himmelens forslag eller spørsmål hvorfor,jeg trenger bare den filen pga jeg må fikse noe. Mods, hold de patetiske postene deres vekke, og få et liv Brukere, takk for all hjelp jeg kan få. -thomas Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Nåh, dakar deg, fikk du en tråd stengt og flyttet, og så må du tøffe deg litt for å ta igjen, hæ? http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=624529 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 tøffe meg din patetiske drittunge? jeg stilte et enkelt spørsmål,ikke min feil at forumet er fylt med idiotiske drittunger. ryk og reis småen Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Vel, jeg vet om hvordan du kan få den og vil gjerne hjelpe deg. Men med den innstillingen og attituden du har er det DU som kan ryke å reise! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 så jeg skal være snill og grei når først en mod klager på at jeg hadde mer en en e i hjelp, så fant de ut at det ikke hørte in i "annet om date", og flyttet threaden.. og stengte den for en eller annen grunn.. Poldi:Har du ikke annet å gjøre på enn å passe på / kritisere andre ??? (til mod) allyse:Nei for det er jobben min... hvis ikke det der er patetisk vet ikke jeg. fikk i det minste et fornuftig innlegg fra "sirmixalot",selv om det ikke var det jeg spurte om.. :google: Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Haha.. Jeg ler meg ihjel.. ..Dust.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Haha.. Jeg ler meg ihjel.. ..Dust.. haha, skap homse.... Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hei Allfather! Når det gjelder dårlig bruk av emnefeltet (slik som f.eks hjeeeeeeelp) så er jeg enig i kritikken. Men jeg holder faktisk med deg i at det var rimelig idiotisk å stenge tråden din pga. feilposting Jeg synes "Annet om Data" var like greit som "Programvare", men det er en annen diskusjon. Det må da for pokker være litt fleksibilitet i dette forumet! Men på den annen side så må det også kunne forventes litt modemhet her så der er jo ikke vits i å ta helt av Allfather :wink: Gi beskjed dersom du ikke får hjelp så kan jeg sende deg fila i kveld. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Hei Allfather! Når det gjelder dårlig bruk av emnefeltet (slik som f.eks hjeeeeeeelp) så er jeg enig i kritikken. Men jeg holder faktisk med deg i at det var rimelig idiotisk å stenge tråden din pga. feilposting Jeg synes "Annet om Data" var like greit som "Programvare", men det er en annen diskusjon. Det må da for pokker være litt fleksibilitet i dette forumet! Men på den annen side så må det også kunne forventes litt modemhet her så der er jo ikke vits i å ta helt av Allfather :wink: Gi beskjed dersom du ikke får hjelp så kan jeg sende deg fila i kveld. hei hei:) har litt kort lunte (som du sikkert har sett ). takker for tilbudet om hjelp, og du kan sende filen når du kommer hjem ikveld hvis du vil på forhånd takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå